مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های گیمینگ 2020

بهترین موس های گیمینگ 2020

موس گیمینگ یکی از مهم ترین وسایلی است که هر گیمر باید داشته باشد. موس خوب می‌تواند به معنی داشتن یک زندگی دیجیتال متفاوت باشد. موس گیمینگ‌ها سرعت و دقت بالایی در هنگام بازی دارند و باید از حساسیت و سرعت پاسخگویی بیشتری نسبت به موس‌های معمولی برخوردار باشند، تا از زمان انجام بازی‌های تیراندازی اول شخص یا استراتژی همزمان که معمولاً گیم پلی سریعی دارند، حرکات دست گیمرها را با جزییات دقیق و سریع تشخیص دهد. در این مطلب قصد داریم تا بهترین موس های گیمینگ 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین موس های گیمینگ 2020 کدامند؟

Razer Deathadder Elite

این موس برای انواع دست و اندازه‌های مختلف طراحی شده و شکل بی‌نظیری دارد. Deathadder Elite از یک سنسور نوری با 16000 CPI استفاده می‌کند، اما اعداد بزرگ لزوماً به معنای کیفیت نیستند. نکته مهم اینجاست که برای Elite Razer یک سنسور مبتنی بر PMW-3389 ساخته شده توسط شرکت Pixart با همکاری Logitech انتخاب شده است که به راحتی یکی از بهترین سنسورهای ماوس موجود با دقت 99.4 درصد و 450 اینچ در ثانیه است.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با مبانی موتورهای جستجوی متا

Logitech G203 Prodigy

اگر به دنبال یک موس گیمیگ باکیفیت ولی در عین حال مقرون به صرفه هستید ، Logitech G203 Prodigy گزینه مناسبی می باشد.  در این ماوس شما می‌توانید از ساخت بسیار با کیفیت Logitech، درایور ماوس مخصوص بازی و طراحی بسیار خوب آن بهره ببرید. Logitech از زمان محبوبیت G100s خود در گذشته، چندین ماوس با ظاهر تقریباً یکسان عرضه کرده است و این ماوس با کیفیت را نیز شامل می‌شود.

از همه این‌ها گذشته G203 واقعا قیمت مناسبی دارد. با اینکه G203 Prodigy از سنسور رده بالای Logitech استفاده نمی کند، اما آزمایش ما نشان داده است که سنسور عطارد (Mercury) ساخته شده توسط Logitech در این ماوس بسیار رضایت بخش و کافی است و شما احتمالاً متوجه تفاوت‌ها نخواهید شد.

Corsair Ironclaw RGB

طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که به راحتی در دستان بزرگ جا می‌گیرد و از مقاومت بالایی برخوردار است. برای خرید موس گیمینگ آیرنکلاو باید چیزی بین 50 تا 70 دلار بپردازید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی کیبورد بلوتوث تسکو TKM 7230B

Razer Naga Trinity

طراحی و عملکرد ماوس Naga در طی سال‌ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. جدیدترین نسخه این ماوس، Naga Trinity بهترین در نوع خود است. شما با یک ماوس کوچک و راحت به همراه سنسور با کیفیت و پنل‌ جانبی قابل تعویض برای استفاده‌های مختلف طرف هستید.  به نظر من در بین پنل‌های‌ جانبی، پنل‌ جانبی MOBA بهترین است و هفت دکمه را در یک دایره در اطراف انگشت شست شما ارائه می‌دهد.

Logitech MX Vertical

طراحی ارگونومیک این محصول به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی دست شما را در وضعیت خنثی قرار گیرد و باعث می‌شود هیچ  فشار خاصی به مچ دست شما وارد نشود. CPI این محصول (4000) با اینکه نسبت به دیگر ماوس‌های این لیست پایین‌تر است اما هنوز هم بسیار دقیق است و وجود یک سنسور لیزری عالی دقت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید از این محصول به صورت بی‌سیم نیز استفاده کنید و با 3 دقیقه شارژ، یک روز کامل را از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *