مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین میکروفون ‌های گیمینگ در سال 2021

بهترین میکروفون ‌های گیمینگ در سال 2021

افزودن یک میکروفون استریم به تجهیزات گیمینگ می‌تواند مجموعه گیمینگ شما را تکمیل کند. در این بخش می توانید بهترین میکروفون ‌های گیمینگ در سال 2021 را بشناسید.

بهترین میکروفون ‌های گیمینگ در سال 2021

Blue Yeti USB

میکروفون محبوب و قابل احترام Blue Yeti از همان ابتدای همه‌گیر شدن استریمینگ در جهان، در این عرصه حضور پررنگ داشت و هنوز هم روی میز بسیاری از استریمرهای توییچ قرار دارد. برای این کار نیز دلیل بسیار موجهی وجود دارد: استفاده از این میکروفون از نظر کاربری بسیار راحت است و صداهای تکی را به راحتی و با کیفیت بالا ضبط می‌کند.

Elgato Wave:3

اگر به دنبال یکی از بهترین میکروفن های مخصوص بازی هستید که از لحاظ ویژگی‌ها کمی پیشرفته‌تر از Blue Yeti USB ذکر شده در بالا باشد، میکروفون Elgato Wave: 3 برای شما مناسب است. این میکروفون علاوه بر کار با Elgato Stream Deck ، دارای ویژگی Elgato’s Clipguard است که با میزان صدای اضافی محیط را محدود می‌کند. برای استریم کردن در Twitch و YouTube ، این میکروفون به دلیل فشرده‌سازی صدا و ضبط با کیفیت، بسیار مناسب است. همچنین طراحی کوچک Wave: 3 آن را به راحتی قابل حمل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع خطای Failed to Start Application در ویندوز

Razer Seiren Mini

همه به الگوهای cardioid متعدد و مجموعه ای از ویژگی‌ها نیاز ندارند. اگر مایل هستید با بهترین میکروفون بازی ارزان قیمت کار کنید ، Razer Seiren Mini با رنگ های متنوع ارائه می‌شود که می‌تواند سیستم کاربری شما را جذاب‌تر جلوه دهد. میکروفون Razer Seiren Mini در حال حاضر 50 دلار قیمت دارد و از نظر کیفیت می‌تواند با رقبایی مانند Snowball Ice برابری کند. این میکروفون آپشن‌های زیادی به همراه ندارد و مناسب کسانی است که نمی‌خواهند صدای مصنوعی تولید کنند. با این قیمت، این میکروفون بهترین محصولی است که می‌توانید با چنین کیفیتی تهیه کنید.

بلو مدل Yeti X

Blue Yeti یکی از محصولاتی است که بسیاری از حرفه‌ای‌ها از آن برای استریم و ضبط پادکست استفاده می‌کنند. این میکروفون که در فهرست بیشتر راهنماهای خرید بهترین میکروفون های گیمینگ قرار می‌گیرد، کیفیت صدایی عالی را ارائه کرده و به یک نمایشگر LED برای نمایش بلندی صدا مجهز است. بعلاوه، میکروفون گیمینگ بلو مدل Yeti X به لطف نرم افزار Blue Voice این امکان را به شما می‌دهد که فیلترهای مختلف و حتی فیلترهای اختصاصی خود را به صدایتان اضافه کرده و در موقعیت‌های مختلف از صداهای متفاوت استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ Predator Triton 500 SE ایسر معرفی شد

HyperX Quadcast

HyperX Quadcast یکی از بهترین میکروفون های مخصوص بازی 2021 برای کسانی به شمار می‌رود که به دنبال میکروفونی ارزان‌تر با کیفیت صدای خوب و همچنین استفاده راحت هستند. درحالی که کیفیت صدای این میکروفون به پای میکروفون‌های بلو نمی‌رسد، این محصول ویژگی‌های دیگری را شامل می‌شود که این مورد را جبران می‌کند. به عنوان مثال، هایپر ایکس کوادکست به نوعی شوک مانت داخلی مجهز است که می‌تواند از تاثیر گذاشتن هرگونه لرزش روی استریم جلوگیری کنید.

رود مدل NT USB

میکروفن گیمینگ رود مدل NT USB یکی از بهترین میکروفون های گیمینگ است که با برچسب قیمتی ارزانتر تجربه مشابه میکروفن‌های استودیو را برای شما فراهم می‌آورد. کیفیت صدای این دستگاه بی نظیر بوده و نویز گیر به کار رفته بر روی آن نیز به خوبی سبب محدودسازی صداهای مزاحم می‌شود. البته علیرغم اینکه Rode NT USB تنها از یک الگوی قطبی کاردیوید پشتیبانی می‌کند، اما کیفیت صدای این دستگاه که چیزی از میکروفون‌های استودیو کم ندارد به خوبی می‌تواند این نقطه ضعف را جبران کند؛ به ویژه اینکه قیمت NT USB بسیار از میکروفون‌های استودیو ارزانتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *