مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای برای ویندوز

بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای

نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به تصاویر خود جلوه‌های ویژه، قاب‌ها، فریم‌ها و کلاژهای مختلف اضافه کنید. برخی از این برنامه ها در سیستم عامل ویندوز قابل استفاده هیتند. برای شناخت بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای برای ویندوز در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای برای ویندوز را بشناسید

PicsArt

خلاقیت چیزی بیش‌تر از یک فیلتر عکس نیست. نرم‌افزار PicsArt یک نرم افزار افکت عکس حرفه ای است که همه‌ی آن چیزهایی که شما برای ویرایش یک عکس نیاز داری را ارائه می‌کند. عکاسی هنری با دوربین، کلاژ تصویر، خلق خطوط دیجیتالی و ارتباز با دیگر خلافانی که به ماموریت شما برای زیباسازی جهان پیوسته‌اند، همگی توسط این برنامه به شما ارائه می‌شوند. PicsArt یکی ویرایشگر عکس و ابزار طراحی عالی برای کلیه نیازهای ویرایشی و هنری شما است که شامل موارد مختلفی است. با این برنامه می‌توانید دسته بزرگی از ابزارهای حرفه‌ای را برای طراحی و افکت‌گزاری حرفه‌ای تصاویر در اختیار داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین

Pic Collage

Pic Collage یکی بهترین برنامه‌های عکاسی موبایل است که این‌بار بای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است. با دریافت این برنامه به ۱۰۰ میلیون نفری می‌پیوندید که از این برنامه استفاده کرده و از آن برای ترکیب عکس، اضافه کردن متن، نقاشی با خطوط، استیکر و اضافه کردن برش‌هایی از دیگر تصاویر استفاده می‌کنند.

Phototastic Collage

با استفاده از Phototastic می‌توانید کلاژهای جالبی را با عکس‌های خود ایجاد کنید. ین برنامه با امکانات نامحدود می‌توانید بهترین کلاژهای تصویری را برای شما ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از طراحی کلاسیک یا الگوهای طراحی که به‌صورت منحصربه‌فرد توسط برنامه ایجاد شده‌اند، سادگی جذاب تصاویر خود را حفظ کنید.

بیش از ۱۰۰ نمونه‌ی جالب در این برنامه وجود دارد که هرگز حوصله‌ی شما برهم نخواهد زد. در آخر کار می‌توانید از برخی از استیکرها و متن‌های موجود برای جلا بخشیدن به جلوه‌ی تصویر خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس

PhotoFunia

PhotoFunia ابزاری برای ویرایش عکس مبتنی بر فضای ابری است و تجربه‌ای سرشار از لذت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید تصاویر مختلفی را تهیه کرده و با فناوری اختصاصی این برنامه، چهره‌ی شخص موردنظر خود را در عکس به‌صورت خودکار مشخص کنید. این برنامه جلوه‌های جذابی را برای زیباسازی عکس به شما خواهد داد و می‌توانید مونتاژهای خنده‌داری را روی عکس انجام دهید.

نرم‌افزار PhotoFunia رایگان است و رابط کاربری آسانی را در اختیار شما می‌گذارد. در نظر داشته باشید که فقط یک افکت را می‌توانید از میان بیش از ۳۰۰ افکت برنامه انتخاب کرده و آن را روی تصویر خود پیاده‌سازی کنید. گفتنی است که نرم‌افزار PhotoFunia بقیه‌ی مراحل را به‌صورت خودکار انجام داده و یک ویرایش حرفه‌ای روی عکس شما انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *