مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار

بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار

در ماههای اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده ، بسیاری از جلسات و کنفرانس ها کنسل شده است. از این رو تمایل افراد به برگزاری آنلاین کلاس های آموزشی و جلسات خود بیشتر شده است. وبینار یکی از پدیده‌های بسیار اثرگذار در دنیای بازاریابی اینترنتی و همچنین تدریس است. وبینار در واقع سمیناری است که از طریق وب برگزار می‌شود. در این بخش ما لیستی از بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار برایتان آورده ایم.

بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار کدامند؟

UberConference

بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار

یک برنامه رایگان با ویژگیهای کاربردی  که بیشتر کاربران به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد که از آن جمله باید به ضبط تماس، ضبط صدا، متوقف کردن موسیقی، اشتراک‌گذاری صفحه و ارائه تعداد نامحدود کنفرانس‌های تلفنی اشاره کرد در زمان شروع یا محلق شدن به یک تماس تلفنی نیازی به شماره پین نیست. از مزایای شاخص این نرم‌افزار می‌توان به شماره‌های در دسترس برای مکان‌های مختلف، ضبط ساده جلسات، اشتراک‌گذاری صفحه و وجود برنامه‌های در دسترس برای تلفن همراه  اشاره کرد.

Intermedia AnyMeeting

این نرم افزار قدرتمند نیز رایگان بوده و در یک دوره 14 روزه به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار دارد که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازه به مدت یک سال افزایش پیدا کرده است. افرادی که به دنبال نسخه تجاری آن هستند باید بدانند که دو نسخه Pro و Lite توسط تولیدکننده ارائه شده است. هر دو برنامه قابلیت برقراری جلساتی به تعداد 200 نفر را امکان‌پذیر می‌کنند. همچنین توانایی برقراری جلسات نامحدود، اشتراک‌گذاری صفحه، برقراری تماس‌های صوتی VoIP/PSTN و گفت‌وگوهای درون جلسه‌ای را ارائه می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ Latitude 9510 دل با اینترنت 5G معرفی شد

GoToWebinar

اگر به دنبال نرم افزاری برای ارتباط با دانشجویان و یا کاربران وب‌سایت وردپرسی خود هستید، احتمالا GoToWebinar بهترین انتخاب برای شما باشد. این یک نرم افزار جلسه آنلاین است که به کاربران امکان برقراری ارتباط با دیگران را می دهد. جدا از این، نرم افزار GoToWebinar بسیاری از ویژگی های دیگر مانند گزارش زنده، جزئیات تحلیلی، ایجاد نظرسنجی، جلسات پرسش و پاسخ و … را ارائه می دهد.

Skype

بهترین نرم افزارهای برگزاری وبینار

بسیاری از شرکت ها و پروفایل های تجاری در حال حاضر از اسکایپ گروهی استفاده می کنند تا کار خود را انجام دهند و با مشتریان خود ارتباط پیدا کنند. نکته جالب اینجاست که اسکایپ به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 25 نفر را در جلسه وبینار درج کنند. جدا از افزودن شرکت کنندگان ، تماس های گروه Skype همچنین به 9 کاربر امکان می دهد تا در یک تماس ویدیویی گروهی شرکت کنند. اگر از Skype برای ویژگی های تجاری مانند Skype جلسه استفاده می کنید ، می توانید حداکثر 10،000 نفر را در وبینارها اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ گو رونمایی شد

Webinars OnAir

این نرم افزار یکی دیگر از سیستم های برگزاری کلاس های آموزش آنلاین یا همان وبینار است. این نرم افزار با تمام ویژگی های نرم افزار Google Hangouts ارائه شده است. یکی از قابلیت های جذاب Webinars OnAir این است که شما می‌توانید حین برگذاری وبینار به کاربران خود پیشنهاد هایی ارائه کنید تا بتوانند در همان لحظه دوره ها یا محصولات شما را خریداری کنند.

StealthSeminar

این نرم افزار نه تنها نرم افزار وبینار زنده را ارائه می دهد، بلکه آن را با وبینارهای ضبط شده یا وبینارهای خودکار ترکیبی نیز ترکیب می کند و به شما این امکان را می‌دهد تا روند اجرای یک وبینار را کاملاً بصورت خودکار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *