مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین

وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین

بازی‌های رومیزی از سال‌های دور طرفداران بسیاری در دنیا دارند و با گسترش هرچه بیشتر فناوری و پیشرفت بازی‌های ویدیویی، همچنان محبوبیت خود را در بین اقشار مختلف جامعه حفظ کرده‌اند. امروزه بسیاری از بازی ها قابلیت انجام بصورت آنلاین و در بستر اینترنت را پیدا کرده اند. با توجه به اینکه بدلیل شیوع ویروس کرونا ، خانه نشینی بهترین گزینه برای در امان ماندن از بیماری است ، می توانید با استفاده از بهترین وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین که ما در این بخش معرفی می کنیم ، خود و دیگر اعضای خانواده را سرگرم کنید.

بهترین وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین کدامند؟

Board Game Arena

این وبسایت نسبتا ساده بازیهای متنوعی دارد. Board Game Arena حاوی بازی‌های تخته‌ای مشهور بسیاری است که البته با اجازه مولفین آن‌ها بر روی این وب سایت قرار گرفته است. در این وب‌سایت بسیاری از بازی‌ها و به ویژه موارد کمتر محبوب رایگان هستند، اما برخی از ناشران بازی‌ها نیز تصمیم گرفته‌اند تا بازی خود را به رایگان در اختیار همه قرار ندهند و برای بازی کردن آن‌ها باید در این وب‌سایت حساب کاربری ویژه داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر LG 32UN650-W رونمایی شد

Tabletop Simulator

بازی‌های چند نفره در این وب‌سایت در اطراف یک میز مجازی اتفاق می‌افتد که به شما احساس یک تجربه واقعی از بازی را تلقین می‌کند و علاوه بر این، این مورد سبب می‌شود که دانش خود از مکانیزم بازی‌ در دنیای واقعی را به قلمرو دیجیتال ببرید. بسیاری از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی نسخه‌های رسمی در Tabletop Simulator دارند که می‌توانید خریداری و بازی کنید.

همچنین در این وب‌سایت می‌توانید طرفداران هر بازی را مشاهده کنید و با آن‌ها به رقابت بپردازید. این وب‌سایت بازی‌های اصلی بسیاری همانند شطرنج را به رایگان ارائه می‌دهد اما حجم بسیار زیادی از بازی‌های دیگر نیز وجود دارند که باید پس از خریداری و حتی دانلود، از آن‌ها لذت ببرید.

Tabletopia

وبسایت های انجام بازیهای رومیزی آنلاین

طراحی و انیمیشن‌های موجود در بازیهای این وبسایت ، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال فضایی زیباتر از وب‌سایت Board Game Arena اما با همان حس و حال هستید، Tabletopia همان چیزی است که انتطارش را دارید. بازی‌ها اکثراً رایگان هستند اما بدانید که برای باز کردن قفل برخی از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید و همه ویژگی‌ها رایگان نیستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن Toonme ؛ کاراکتر والت دیزنی شوید

PlayingCards.io

اگر از انجام بازی های کارتی لذت می برید ، این وبسایت گزینه خوبی برایتان خواهد بود. اگر بازیکنان بسیار زیادی در سایت نباشند و بار زیادی بر سرورهای سایت تحمیل نشود، شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید از بازی با دوستان خود لذت ببرید. بازی‌های کارتی متنوعی در این وب‌سایت وجود دارد اما در صورت دلخواه المان‌های متنوعی نیز هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بازی دلخواه خود را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *