مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین پلاگین های نرم افزار فتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

افزونه یا همان پلاگین در فتوشاپ ابزاری است که وظیفه اعمال خودکار تغییرات را بر عهده دارد. در این ابزارها یک‌سری تغییرات به صورت از پیش تنظیم شده وجود دارد که کاربر می‌تواند توسط آن‌ها افکت‌های مورد نیازش را تنها با یک کلیک اعمال کند. پلاگین های مختلفی برای این نرم افزار گرافیکی محبوب ارائه شده است. در این بخش قصد داریم تا بهترین پلاگین های نرم افزار فتوشاپ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین پلاگین های نرم افزار فتوشاپ را بشناسید

Camera Raw

Camera Raw یکی از بهترین پلاگین های فتوشاپ است که به شما امکان ادیت و بهبود فایل‌های Raw دوربین ‌های دیجیتال و همچنین فایل‌های JPEG و TIFF را می‌دهد. در صورتی که نمی‌دانید فایل Raw چیست باید گفت که این فایل به زبان ساده داده‌های تصویری خام از دوربین دیجیتالی شما هستند. نکته جالب این است که Adobe Camera Raw از متدهای غیر تخریبی برای ادیت استفاده می‌کند که بدین معنی است فایل اصلی تصویر را تغییر نخواهد کرد و در انتهای زمان ادیت می‌توانید دوباره به آن برگردید. این پلاگین یکی از ضروری‌ترین ابزارها برای عکاس‌ها است و شما هم حتما باید از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021

Ink

Ink یکی از بهترین پلاگین های رایگان فتوشاپ در لیست امروز است. این ابزار به طراح‌ها اجازه می‌دهد موکاپ‌ها و رابط‌های کاربری مفیدی بسازند تا کاربرهایی که تجربه‌ی استفاده از فتوشاپ را ندارند، به راحتی بتوانند عناصر طراحی آن‌ها را در یک فریم‌ورک کدنویسی درک کنند. این قابلیت در صورتی که قرار باشد کارهای خودتان را به یک برنامه نویس تحویل دهید و بخواهید مطمئن شوید که به صورت دقیق طرح شما را متوجه خواهد شد خیلی مفید است. خوشبختانه می‌توانید از این پلاگین مفید بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای استفاده کنید.

Flaticon

پس از اینکه این پلاگین را نصب کنید، می‌توانید از داخل فتوشاپ داخل پایگاه داده آیکون‌های آن جستجو کنید و فایل‌های موردنیاز را به صورت مستقیم به طرح خودتان منتقل کنید. این پلاگین میلیون‌ها آیکون آماده استفاده دارد که می‌توانید بسته به نیاز خودتان از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
جدیدترین روترهای دی لینک در CES 2020 رونمایی خواهند شد!

ON1 Effects

ON1 Effects یکی دیگر از بهترین پلاگین های فتوشاپ است که با استفاده از آن قادر خواهید بود به مجموعه‌ای از تنظیمات پیشفرض، فیلتر، LUT، بافت و کادر دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید این افکت‌ها را با هم ترکیب کنید و یا شخصی‌سازی کنید تا هر کدام از عکس‌های شما ظاهر منحصر به فردی داشته باشد. در صورتی که به دنبال یک ابزار همه کاره برای افزودن افکت‌های جالب به تصاویر خودتان هستید، این پلاگین بهترین انتخاب ممکن است.

Noiseware

Noiseware بهترین پلاگین فتوشاپ در زمینه کاهش نویز است. نویز دانه‌های رنگی یا بی رنگی هستند که در تصاویر دیده می‌شود و باعث خواهد شد عکس شما تار یا بی کیفیت به نظر برسد. به بیان ساده نویز بخشی از تصویر است که معمولا شما آن را نمی‌خواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *