مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کابل های شبکه در سال 2020

بهترین کابل های شبکه

کابل شبکه یا اترنت در سرعت اینترنت شما تاثیر زیادی دارد. در واقع با استفاده از یک کابل شبکه باکیفیت و مناسب دیگر درگیر محدودیت‌ های سرعت اتصال بی‌ سیم نخواهید بود. البته اگر جزو افرادی هستید که از وجود کابل ها بر روی زمین و شلوغی آن ها خوشتان نمی آید ، شاید این موضوع برایتان چندان خوشایند نباشد. اما در این  بخش می خواهیم لیستی از بهترین کابل های شبکه در سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین کابل های شبکه

Vandesail Ethernet Patch Cable — Cat 7

بهترین کابل های شبکه

کابل‌های Cat 7 آخرین نسخه‌ی کابل‌های موجود در بازار هستند که از سرعتی معادل 10 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. Vandesail طولی برابر با 4.8 متر دارد و می تواند برای اتصال به دستگاه‌های Cat 6 و Cat 5 نیز مورد استفاده قرار گیرد. در کنار عملکرد بسیار خوب این کابل طراحی فوق‌العاده‌ی آن به چشم می‌آید که به کاربر اجازه می‌دهد آن را از زیر فرش‌ها رد کند یا به سطوح مختلف بچسباند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین گجت های دانشجویی که مورد نیازشان هست

Mediabridge Ethernet Patch Cable — Cat 6a

این کابل متشکل از چهار زوج سیم به هم تابیده است که توسط پلى‌اتیلن عایق شده‌اند تا تداخل سیگنال‌شان کاهش یابد. از این کابل می توانید برای استریم ویدیو، پردازش ابری، دوربین‌های نظارتی و دیگر کارکردهای با پهنای باند بالا استفاده کنید. سرعت 10 گیگابیتی و پهنای باند 550 مگاهرتزی از ویژگی های چشمگیر این کابل می باشند.

AmazonBasics Ethernet Patch Cable — Cat 6

بهترین کابل های شبکه

سرعت 1 گیگابیت این کابل یکی از بهترین ویژگی های آن است. در این کابل سیگنال‌های ناخواسته‌ی کمتری وجود دارد، به این معنی که سیگنال‌های یک زوج سیم در زوج سیم دیگر تداخل پیدا نمی‌کنند. همچنین لایه‌ی محافظت بهبود یافته‌ی آن از تداخل سیگنال با کابل‌های مجاور هم جلوگیری می‌کند.

CableGeeker Flat Black Cable with Sticky Clips — Cat 6

اگر قرار است اتصال بین دستگاههای موجود در چند اتاق شکل گیرد، می توانید از این کابل مسطح استفاده کنید. چرا که به راحتی در زیر فرش پنهان شده و یا به سطوج مسطح دیگر می چسبند. این کابل از زوج سیم‌های به هم تابیده‌ی بدون محافظی تشکیل شده است که از مس 100 درصد خالص ساخته شده‌اند. همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که گره نمی‌خورد، محافظی برای مقاومت در برابر کشیده شدن دارد و قسمت اتصال آن از روکش طلا تشکیل شده است.

این مطلب را هم ببینید
وای فای 6 ( Wi-Fi 6 ) چیست و آیا ارزش ارتقا دادن دارد؟

Cables Direct Online 30FT Patch Cable — Cat 5e

بهترین کابل های شبکه

پشتیبانی از پهنای باند 350 مگاهرتز و سرعت انتقال داده‌ی 1 گیگابیت بر ثانیه مهم ترین ویژگی های این کابل هستند. می‌توانید این کابل را در طول‌های 0.5 متر تا 60 متر تهیه کنید. این کابل از چهار زوج سیم به هم تابیده با پوشش پی‌وی‌سی، اتصالی با پوشش طلا به ضخامت 50 میکرون و سیمی از جنس مس و آلومینیوم تشکیل شده است. این کابل در رنگ خاکستری به بازار عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *