اخبار تکنولوژی

معرفی سیستم گیمینگ Alienware Aurora با طراحی تازه

سیستم گیمینگ Alienware Aurora

یکی از جذاب ترین سرگرمی های دنیا، استفاده از انواع سیستم های گیمینگ می باشد، که هیجان و تجربه تکرارنشدنی را برای همه گیمرها به همراه دارد. سیستم های گیمینگ زیادی طراحی شده است، که یکی از جذاب ترین آن ها که به تازگی منتشر شده، سیستم گیمینگ Alienware Aurora می باشد. در این مقاله می خواهیم راجع به این سیستم ویژه و خاص صحبت کنیم.

بررسی سیستم گیمینگ Alienware Aurora

شرکت های زیادی در طراحی انواع سیستم های گیمیتگ نقش داشتند، که یکی از معروف ترین آن ها، الین ویر می باشد. این شرکت مطرح و ایده آل، از شرکت های زیر مجموعه Dell محسوب می شود، که فعالیت 25 ساله پر رنگی را تجربه کرده است. این شرکت اکنون برای سالگرد تاسیس شرکت خود، به طراحی یک سیستم فوق العاده گیمینگ پرداخته که باورکردن طراحی چنین سیستمی برای گیمرها بسیار سخت است. این سیستم یک طراحی حرفه ای و به روز دارد، که از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین می توانید آن را در یک سر و صدای کمتر نسبت به سیستم های قبلی تهیه کنید.

الین ویر در واقع تلاش کرده تا یک محصول ایده آل و بی نقص را به مناسبت سالگرد خود تهیه و روانه بازار کند. این برند مطرح، قصد داشته تا محصولی کامل را به گیمرها ارائه دهد، تا آن ها بتوانند یک تجربه حرفه ای و تکرارنشدنی از سیستم گیمینگ Alienware Aurora داشته باشند. همچینن مشخصات فنی عالی را در آن قرار داده که در ادامه مقاله قصد داریم راجع به این مشخصات فنی بحث و گفت و گو کنیم.

سیستم گیمینگ Alienware Aurora

سیستم گیمینگ Alienware Aurora

در اصل این شرکت مشخصات فنی را به کار برده که بی نقص و کامل هستند و ایرادات سیستم های قبلی را از پوشش می دهد، و دیگر قرار نیست با آن ها دست و پنجه نرم کنید. مشخصات فنی که در این سیستم قرار داده شده، بسیار خاص و بی نقص می باشند که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. از جمله مشخصات فنی که در این سیستم توسط شرکت الین ویر به طراحی شده است، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
گلکسی A73 با چیپست اسپندراگون 778G در گیگ بنچ رویت شد

مشخصات فنی سیستم گیمینگ Alienware Aurora

  • از جمله ویژگی های چشمگیر این سیستم، فضای داخلی این شاسی جدید است که به نام Legend 2.0 نامگذاری شده. این دستگاه در مقایسه با سری های قبلی حدود 50 درصد افزایش کیفیت داشته است.
  • این طراحی به صورتی انجام شده که برای دسترسی به قاب بیرونی دستگاه به چیزی نیازی ندارید و به راحتی میتوانید به اجزای داخلی آن دسترسی داشته باشید.
  • در این سیستم جدید فناوری به روز و مدرن ایده آلی به کار برده شده که دارای بدنه شفاف میباشد و میتوانید داخل دستگاه را مشاهده کنید. به این صورت سیستم مادربرد به راحتی قابل دیده شدن میباشد. و به وضوح میبینید که هشت نقطه از داخل آن به وسیله نور الین FX روشن میشود که بسیار جذاب است. این قابلیت همچنین هیجان بازی را برای گیمرها چند برابر می کند.
  • از دیگر ویژگی های پرطرفدار این دستگاه، این که الین ویر در آن از دو فن 120 میلیمتری بهره برده که جریان هوای داخلی آن را به طرز شگفت انگیزی بهبود میبخشد. همچنین گزینه خنک کنندگی مایع در آن وجود دارد که بسیار منحصر به فرد است.
  • این دستگاه علاوه بر بهره مند بودن از سیستم خنک کننده، در مقایسه با سیستم های قبلی از طراحی در آن استفاده شده که کمترین صدایی را از خود تولید نمی کند و این باعث حواس پرتی گیمر نخواهد شد. از نظر من این بهترین ویژگی سیستم گیمینگ Alienware Aurora می باشد. اینطور ذکر شده که سر و صدای این سیستم حتی در زمان اورکلاک کردن تا 15 درصد کاهش پیدا کرده است.
  • این سیتسم همچنین به صورتی ساخته شده، که در بخش گرافیک درایا عملکرد بسیار بهتری می باشد. همچنین این عملکرد حدود 5 درصد افزایش پیدا کرده است. از آنجاییکه گرافیک در این دستگاه بسیار حائز اهمیت است، نمی توان آن را نادیده گرفت.
این مطلب را هم ببینید
لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

سیستم گیمینگ Alienware Aurora

چرا سیستم گیمینگ Alienware Aurora پر طرفدار شده است؟

هر کسی به نوعی یک گیمر واقعی است، حداقل برای یکبار هم که شده با انواع سیستم های گیمینگ آشنای داشته و می داند که این سیستم ها بسیار پر سر و صدا هستند. ولی این سری به لطف الین ویر سیستمی منتشر شده که به طرز واقعی گیمرها را شگفت زده کرد. به همین دلیل نمی توان جذابیت و ایده آل بودن این سیستم ها را ندید. پس دلیل پر طرفدار بودن این سیستم های گیمینگ، کاربرد ویژه و چشم گیری است که به گیمر یا یک گرافیک عالی ارائه می دهند. این سیستم ها با یک نورپردازی جذاب و فوق العاده، دارای یک کاور مغناطیسی
نیز می باشد که کابل ها به وسیله آن پنهان می شود.

سیستم گیمینگ Alienware Aurora در چه تاریخی عرضه می شود؟

با این حال که گیمرهای زیادی ذوق رسیدن به این تکنولوژی به روز و پیشرفته را دارند، ولی هنوز تاریخ دقیقی برای منتشر کردن این سیستم توسط الین ویر در نظر نگرفته شده است. همچنین این شرکت هنوز که هنوز است، راجع به قیمتی که قرار برای آن تعیین کند، خبری را منتشر نکرده و گیمرها نمی دانند که قرار با چه هزینه ای رو به رو شوند. ولی چیزی که در رابطه با سیستم گیمینگ Alienware Aurora وجود دارد، این که به دلیل سطح بالای از کیفیت و فناوری در این نوع سیستم، نمی توان از آن توقع یک هزینه پایین را داشت. به همین دلیل باید خودتان را برای هر چیزی آماده کنید.

نتیجه گیری

بهتر بدانید تنها یک گیمر شیفته و عاشق است که این دستگاه را با هر قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده باشد، با کیفیت ایده آل تهیه می کند. این سیستم با هدف ارائه یک تجربه جدید و تکرارنشدنی برای گیمرها طراحی شده است. شما نیز می توانید سیستم گیمینگ Alienware Aurora را تهیه کنید و یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید، تنها کافی منتظر زمان رونمایی از آن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *