ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی مجدد ویجت ها و فید هوشمند با ویندوز 11

ویجت ها و فید هوشمند با ویندوز 11

بنا به درخواست کابران که ازشرکت مایکروسافت داشتند این شرکت تصمیم به اضافه کردن بخش جدیدی به ویندوز 11 که حاوی ویجت و فید است شدند ، و توسعه دهندگان توانستند محتوای خود را این بخش اضافه کنند. در  این بخش میخواهیم به معرفی مجدد ویجت ها و فید هوشمند با ویندوز 11 بپردازیم .

معرفی مجدد ویجت ها و فید هوشمند با ویندوز 11

مایکروسافت پس از بررسی نیاز کاربران خود و تلاش توانست از نسل نو و جدید که مورد پسند و علاقه خودش است رونمایی کند. ویندوز 11 با توجه به تغییر بسیار و قابلیت های تازه ایی که اضافه کرده توانسته تجربه ای عالی و شیرین و کاملا متفاوت نصبت به سیستم های سابق خود به کاربرانش هدیه بدهد که این امر میتواند مورد استقبال زیاد قرار بگیرد.

یکی از همان بخش های جذاب ، ویجت است که در این سالهای پسین با استفاده شدن در سیستم عامل های تلفن های همراه توانسته به شدت نظر کاربران خودش را جلب کند و مورد استفاده شدید و بهینه و البته کاربردی قرار گرفته شده است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 14 رونمایی شد

قبل از اینکه کنفراس برگزار شود همه پیش بینی میکردند که این شرکت تنها قسمت ویجت های اصلی را در اختیار کاربرانش بگذارد مثل مابقی سیستم عامل ها تا الان فقط دسترسی به ویجت های اصلی امکان پذیر بود.اما بعد از اینکه جزیئات و اطلاعات بیشتری راجب این بخش از طرف بزرگترین شرکت فناوری (که جزو ترین ها است) در اختیار گذاشته شد شفاف سازی شد همگی متوجه شدند که توسعه دهندگان میتوانند وسعت تمامی ویجت های مّد نظر خود را که در فکر و ذهن خود پرورش میدهند را از این راه در دسترس کاربران خود بگذارند.

اما وسعت دادن به ویجت ها تنها کاری نبود که توسعه دهندگان در این ویندوز در اختیار کاربران خود گذاشتن و برای ارتقاء دادن این ویندوز کارهای جذاب دیگری نیست انجام دادن.

مدیر محصول شرکت مایکروسافت پانوز پانای (panoz panay) در میان کنفرانس برگزار شده ، قسمت مربوط به ویجت ها را به صفحه ی شیشه ایی عالی و زیبا که منظره ایی زیبا پشتش هست تشبیه کرد که میتواند خوراک هایی(فیدهایی)که به آن سفارش سازی شده را باتوجه و کمک هوش مصنوعی که مخصوص هرکاربر طراحی شده است ارائه دهد.توسعه دهندگان با این بخش میتوانن اخبار و اطلاعات باارزش و مفیدی را با کاربران خود به صورت داد و ستد بگذارند و تبادل اطلاعات شود که اینگونه به اطلاعات عمومی تمامی افراد اضافه میشود.

این مطلب را هم ببینید
چگونه باتری لپ تاپ را سالم نگه داریم (راهنمای نکات و ترفندها)

علاوه بر این به لطف و بخشش قابلیت های خدمات بانکی و پرداخت های اینترنتی که این روزها بین تمامی آدم ها رایج است ،توسعه دهندگان قسمتی را به این بخش اضافه کرده اند که کاربران میتوانن با استفاده از همین بخش جدید که در اختیارشان گذاشته شده است پرداخت مبلغ ، خرید و یا پرداخت هدیه ایی به توسعه دهندگان را انجام بدهند.

باتوجه به این امکانات و دسترسی هایی که در اختیار گذاشته شده است به نظر می آید که این ویندوز یک فناوری هیجان انگیز است که به راحتی میتواند هرکسی را به خود جلب کند.در این عصر اطلاعات و نوآوری ، وجود این سیستم عامل نشان دهنده قدرت و توانمندی این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *