تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

گلکسی کروم بوک گو با نمایشگر 14 اینچ رونمایی شد

گلکسی کروم بوک گو

شرکت سامسونگ به فکر افردای که بودجه محدودی برای خریداری دارند و امکان هزینه کردن زیاد در این مورد ندارند هست. این برند برای این افراد نیز فکری کرده است و از جدیدترین مدل لپ تاپ خود که صفحه نمایشی به اندازه 14 اینچ دارد رونمایی کرد و به تمامی علاقه مندان خود خبر خوشی داد. این لپ تاپ گلکسی کروم بوک گو نام دارد و پردازنده آن مجهز به سلرون اینتل است. گلکسی کروم بوک گو به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ و پردازنده سلرون اینتل مجهز است.

گلکسی کروم بوک گو

این لپ تاپ با نام گلکسی کروم بوک گو بخاطر استفاده از صفحه نمایش 14 اینچی TFT با وضوح تصویری به میزان 1366 در 768 پیکسل، وب کم به اندازه 720P ،دارنده پردازنده اصلی سلرون N4500  و یک پردازنده گرافیکی UHD اینتل ، توانسته در دسته محصولات اقتصادی خود را جای بدهد و یک محصول کم هزینه ، بهینه و عالی به حساب بیاد. یکی از قابلیت های مهم  این لپ تاپ که با توجه به خصوصیاتی که گفته شد این است که گلکسی کروم بوک گو میتواند از شبکه LTE  پشتیبانی کند

این مطلب را هم ببینید
معرفی چند نرم افزار پرتابل و بدون نیاز به نصب

این لپ تاپ حافظه رم LPDDR4X به میزان 4 یا 8 گیگابایت   و حافظه ذخیره سازی  eMMcآن به اندازه 23 ، 64 یا 128 دارد و صفحه کلید آن از نورهای پس زمینه استفاده شده است.کل وزن این لپ تاپ 45/1 کیلوگرم که نشان دهنده کوچک بودن و سبک بودن آن لپ تاپ است که با این ورزن و اندازه راحت قابل حمل است.

ورودی که در این لپ تاپ گذاشته شده است که عبارتند از؛

(یک:  USB 3.2 دو: USB Type_C) علاوه بر این دو ورودی که در همه لپ تاپ ها دیده میشود ورودی های دیگری مثل یک جک ترکیبی میکروفن و هدفون همچنین درگاه کارت حافظه میکرو SD و در کنار تمام این ورودی ها یک ورودی برای سیم کارت های نانو در آن وجود دارد که کاربران میتوانن استفاده کنن.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده همزمان از دو موس و کیبورد در کامپیوتر

نکته قابل توجه در این لپ تاپ مربوط به باتری آن است. لپ تاپ مذکور انرژی خود را از طریق باتری 3/43 وات ساعتی به دست میاورد اما نکته دیگری که راجب باتری گلکسی کروم بوک گو وجود دارد این است که این لپ تاپ امکان شارژ با شارژ 45 وات USB Type_C  را نیز به امکانات خود اضافه کرده است و در دسترس کاربران خود گذاشته است.

سامسونگ هنوز قیمت و تاریخی برای این این لپ تاپ جالب و کوچک نگفته است و فقط امکانات آن را برای علاقه مندان خود گفته و این که این لپ تاپ هرچقدر کوچک باشد اما به اندازه تمامی لپ تاپ ها کارایی دارند و مفید هستند.این لپ تاپ نشان از فکر باز و هوشمندانه شرکت سامسونگ است که بار دیگر قصد بر نشان دادن قدرت و تواناییی های خود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *