معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی هواوی p50 pro

هوآوی p50 pro

در این متن سعی داریم شما را با هواوی p50 pro آشنا کنیم. شرکت چندملیتی فناوری اطلاعات و لوازم الکترونیکی مصرفی چینی هوآوی به دلیل جنبه‌های مختلف عملیات خود، به ویژه در رابطه با امنیت سایبری، مالکیت معنوی و نقض حقوق بشر، با انتقادات متعددی مواجه شده است. اگر می خواهید بیشتر با هواوی p50 pro آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا هواوی می تواند از سرویس گوگل بهره مند شود؟

ممنوعیت گوگل که توسط دولت ایالات متحده بر هواوی تحمیل شده است منجر به سقوط تجارت تلفن همراه غول فناوری چینی شده است، زیرا به همان اندازه که سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند هوآوی ممکن است عالی باشد، دسترسی به برنامه‌های اصلی Google Mobile Services مانند YouTube و Google ندارد. Drive استفاده از نرم افزار تلفن را برای بسیاری از مردم خارج از سرزمین اصلی چین بسیار سخت می کند.

هوآوی p50 pro

اما هنوز هم علاقه مندانی وجود دارند که علاقه مند به داشتن یک گوشی هواوی هستند. به عنوان مثال، کافی است تالارهای گفتمان XDA را بررسی کنید، و افرادی هستند که علاقه مند به پرداخت بیش از 3000 دلار برای وارد کردن Huawei Mate X2 هستند.

در حالی که چند راه برای نصب GMS در دستگاه‌های هواوی وجود دارد، همه روش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند برای کاربر معمولی بسیار پیچیده هستند و در نتیجه میزان موفقیت متفاوتی دارند. اینجاست که اپلیکیشن Googlefier وارد می شود. با این حال هواوی p50 pro هنوز هم مورد توجه است.

چه کسانی طرفدار هواوی هستند؟

Googlefier اساساً یک نصب کننده GMS غیر رسمی از XDA Senior Member bender_007 است که پیش از این به خاطر کارش در پروژه AutoRec برای گوشی های LG شناخته شده بود. این دستورالعمل‌های گام به گام را برای نصب برنامه‌های GMS و Google بر روی دستگاه‌های هواوی شما بدون نیاز به اتصال به دستگاه به رایانه شخصی ارائه می‌کند، مشروط بر اینکه دستگاه روی EMUI 10 اجرا شود.

با این حال، هواوی اخیراً به‌روزرسانی‌های EMUI 11 را برای دستگاه‌های خود اعمال کرده است، بنابراین اگر دستگاه هواوی شما قبلاً به‌روزرسانی شده است، برای استفاده از Googlefier باید به EMUI 10 برگردید. برای بازگرداندن باید یک رایانه شخصی ویندوزی داشته باشید، اما این فرآیند به خودی خود پیچیده نیست. در دو پاراگراف بعدی شما را راهنمایی خواهیم کرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی تبلت لنوو M10 FHD REL با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر

اگر دستگاه هوآوی p50 pro شما همچنان از EMUI 10 استفاده می‌کند، به سادگی APK را از تاپیک انجمن لینک زیر دانلود کرده و آن را روی دستگاه هواوی خود نصب کنید. پس از نصب، تمام مجوزهای لازم را به برنامه بدهید و سپس مراحل ذکر شده را برای دریافت GMS در تلفن خود دنبال کنید.

از EMUI 11 به EMUI 10 برگردید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا بازگشت به EMUI 10 همه چیز را از آن پاک می کند. پس از انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید. همچنین توجه داشته باشید که این روش با Huawei Mate X2 که نرم افزار آن قابل برگشت نیست کار نمی کند.

نرم افزار Huawei HiSuite را برای رایانه شخصی ویندوزی خود از وب سایت Huawei دانلود کنید. (اگرچه HiSuite در مک در دسترس است، این نسخه اجازه بازگشت نرم افزار را نمی دهد)

به اتصالات USB از طریق HDB اجازه دهید، برای انجام این کار، به تنظیمات > امنیت > تنظیمات بیشتر بروید > سپس کلید HDB را روشن کنید. دستگاه Huawei خود را از طریق کابل USB به رایانه خود وصل کنید. “انتقال فایل ها” را انتخاب کنید.

به مجوزهای درخواستی اوکی بدهید. HiSuite برای تأیید همگام‌سازی یک کد تأیید می‌خواهد که مدت کوتاهی پس از وصل کردن تلفن، روی صفحه دستگاه هواوی شما نشان داده می‌شود. در صفحه اصلی HiSuite، روی دکمه «به‌روزرسانی» ضربه بزنید. سپس روی دکمه “Switch to other version” ضربه بزنید. هوآوی p50 pro این قابلیت ها را دارد.

استفاده از Googlefier با EMUI 10

در طول فرآیند نصب، Googlefier ابتدا برنامه پشتیبان موجود شما را جایگزین می‌کند و LZPlay را بازیابی می‌کند، که برنامه/روش نصب GMS است که پس از راه‌اندازی Mate 30 به طور گسترده منتشر شد. پس از انجام این کار، Googlefier خدمات اولیه را روی دستگاه شما نصب می‌کند. برای این کار، باید دستورالعمل های نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید. هواوی p50 pro را با خیالی راحت تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

هوآوی p50 pro

پس از انجام هر پنج مرحله، می‌توانید فروشگاه Google Play و سایر برنامه‌های Google را روی دستگاه خود نصب کنید و سپس وارد حساب Google خود شوید. کل فرآیند حدود 5-7 دقیقه طول می کشد و اگر دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید، نباید هیچ خطایی دریافت کنید.

تاریخچه ی هواوی چیست؟

هوآوی که در سال 1987 تأسیس شد، ارائه‌دهنده جهانی پیشرو در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و دستگاه‌های هوشمند است. هواوی تقریباً 197000 کارمند دارد و در بیش از 170 کشور و منطقه فعالیت می کند و به بیش از سه میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد .

ماموریت هواوی این است که دیجیتال را برای هر شخص، خانه و سازمانی برای یک دنیای کاملاً متصل و هوشمند به ارمغان بیاورد. برای این منظور، هواوی موارد زیر را انجام خواهد داد: اتصال فراگیر را ایجاد کرده و دسترسی برابر به شبکه‌ها را ارتقاء می دهد تا پایه و اساس دنیای هوشمند را بنا کند. قدرت محاسباتی نهایی را برای ارائه ابر و اطلاعات فراگیر فراهم می کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هواوی p50 pro آشنا کنیم. هواوی یک شرکت خصوصی است که تماماً متعلق به کارمندان آن است. از طریق اتحادیه شرکت سرمایه گذاری و هلدینگ هوآوی، ما یک طرح سهامداری کارکنان را با 121269 کارمند اجرا می کنیم. فقط کارمندان هواوی واجد شرایط شرکت هستند. هیچ سازمان دولتی یا سازمان خارجی در هواوی سهام ندارد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید به شما توصیه قبل آن به خوبی تحقیق های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *