بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Gran Turismo 7

بررسی بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 یکی از عناوین ویدیویی مسابقه‌ای در دست انتشار است که توسط Polyphony Digital در مرحله توسعه قرار داشته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر خواهد شد. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Gran Turismo 7 بپردازیم.

بررسی بازی Gran Turismo 7

گیم پلی بازی

این اولین بازی پس از  Gran Turismo 6 خواهد بود که بازگشت حالت شبیه سازی GT به همراه بخش داستانی تک نفره طولانی را با خود آورده است. بخش‌های دیگر گیم پلی بازی Gran Turismo 7 شامل مسابقات رانندگی عادی در پیست رالی، رویدادهای ویژه، آموزشگاه رانندگی، فروشگاه تیون یا تنظیم کردن قطعات، نمایندگی اتومبیل‌های دست دوم، بخش GT Auto و چند بخش جدید دیگر که در بازی Gran Turismo Sport شاهد معرفی آن‌ها بوده‌ایم.

بازی اتومبیلرانی Gran Turismo 7 با استفاده از کنترلر DualSense پلی استیشن 5 ، Tempest Engine و سخت افزار اختصاصی ری تریسینگ، کاری می‌کند که بازیکن در ابتدا حس واقعی رانندگی را با کنترلر و واکنش کلیدهای آن لمس کند، صدای فضایی سه بعدی را بشنود و با استفاده از سخت افزار جدید ری تریسینگ، بیشتر از همیشه در بازی غوطه‌ور شود. با افزایش قدرت CPU و استفاده از هارد SSD ، زمان لود شدن بازی بسیار کاهش یافته و با وضوح نمایش 4K و نرخ فریم 60 ، تصاویر جذابی را برایتان به نمایش خواهد گذاشت.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با کنسول های بازی

بازی Gran Turismo 7 پلی استیشن 5 بطور قطع از PSVR 2.0 استفاده خواهد کرد. واقعیت مجازی یکی از مواردی است که واقعاً باعث هیجان طراح و کارگردان اصلی Kazunori Yamauchi شده، زیرا وی در خبری رسمی گفته است که VR یکی از زمینه‌هایی است که از پیشرفت‌های سخت‌افزاری کنسول پلی استیشن 5، بیشترین سود را خواهد برد.

تاریخ انتشار Gran Turismo 7

با اینکه این عنوان تایید شده، اما هنوز تاریخ عرضه بازی Gran Turismo 7 مشخص نیست. در ابتدا شایعه شده بود که این بازی همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 در آبان ماه، برای این کنسول منتشر می‌شود. اما پس از رسیدن به تاریخ عرضه کنسول، شاهد انتشار این بازی نبودیم. سونی حتی اعلام کرده بود که انتشار بازی ممکن است تا سال 2022 نیز طول بکشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Genshin Impact

در مصاحبه ای با GTPlanet در جولای 2019 ، خالق این مجموعه یعنی آقای Kazunori Yamauchi اظهار داشت که عنوان بعدی Gran Turismo بطور فعال درحال توسعه است. یاماوچی تأیید کرد که روی تنظیم دقیق تجربه کلاسیک GT تمرکز خواهد شد و افزود:

من فکر می‌کنم عنوان بعدی که قصد ساخت آن را داریم ترکیبی از گذشته، حال و آینده باشد – شکل کاملی از Gran Turismo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *