بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Ronin: The Last Samurai

بررسی بازی Ronin: The Last Samurai

بازی های سامورایی محبوبیت زیادی در میان گیمرها دارند. سامورایی ها وفادارند و حتی بعد از مرگ هم به ارباب خود متعهد هستند. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی بازی Ronin: The Last Samurai بپردازیم.

بررسی بازی Ronin: The Last Samurai

داستان بازی Ronin: The Last Samurai‏ از این قرار است که دهکده شما مورد حمله قرار گرفته، ارباب کشته شده و شما آخرین دفاع مردم دهکده در برابر کسانی هستید که مورد تاخت و تاز مهاجمان قرار گرفته‌اند؛ آخرین سامورایی که تا گرفتن انتقامی سوزان هرگز از پای نمی‌نشیند.

Ronin: The Last Samurai یک بازی مرحله‌ای است که به چندین بخش تقسیم شده و با اتمام هر بخش، هم داستان جلو می‌رود و هم امتیازاتی دریافت می‌کنید که برای ارتقای ویژگی‌های کاراکتر و قدرت شمشیر  به کار می‌آیند. کنترل‌های بازی هم ساده و استاندارد هستند و یک آموزش کوتاه هم در اول بازی وجود دارد که کاملا به این کنترل‌ها عادت می‌کنید و بیشتر به مهارت زمان‌بندی نیاز دارید تا از پس حمله‌ها بربیایید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های فکری برای موبایل

چون دشمنان با شمشیر، نیزه و تفنگ به شما حمله می‌کنند و معمولا هم تعدادشان بیشتر از یکی است پس باید در زمان مناسب مهارت شمشیرزنی و مهارت‌های ویژه‌ی کاراکتر را به کار بگیرید تا هم از خودتان دفاع کنید و هم به موقع حمله کنید. با این حساب می‌شود گفت که Ronin: The Last Samurai جزو بازی‌هایی با گیم‌پلی نسبتا دشوار است که جلو رفتن در آن به غیر از صبر و حوصله، استراتژی و برنامه‌ریزی هم می‌خواهد.

بعضی مراحل بازی آنقدر سخت هستند که تقریبا محال است بدون یک بار مردن از پس آن بربیایید ولی خوشبختانه در این مراحل می‌توانید از گزینه‌ی power up استفاده کنید تا سطح سلامتی را دوباره برایتان پر کند. اما سازنده برای آنکه خیلی به شما ارفاق نکرده باشد امکان استفاده از این گزینه در دو مرحله‌ی متوالی را نداده پس بهتر است با دقت از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020

طراحی بصری بازی بازی Ronin: The Last Samurai‏ دو بعدی است و سبکی جوهری دارد که علاوه بر چشم‌نواز بودن با همراهی موسیقی پس‌زمینه‌ی بازی کاملا با فضای داستان هم‌خوانی پیدا کرده و تجربه‌ی عمیقی برای بازیکنان فراهم می‌کند. افکت‌های حرکتی تعبیه‌شده در بازی به هنگام مبارزات بسیار خوب طراحی شده‌اند و باعث می‌شوند که دوبعدی بودن بازی مانعی برای کنترل کاراکتر نشده و اتفاقا بسیار مناسب به نظر برسد.

دانلود این بازی رایگان است اما پرداخت درون‌برنامه‌ای هم دارد که اگر نخواهید از آن استفاده کنید هم مشکلی پیش نمی‌آید. هر چند در این حالت باید وقت بیشتری در بازی صرف کنید تا آیتم‌ها را خودتان به دست بیاورید. به طور خلاصه بازی Ronin: The Last Samurai یک عنوان خوش‌ساخت و اکشن است که می‌تواند به اندازه‌ی کافی چالش‌برانگیز  و سرگرم کننده باشد و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *