بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Tour de France 2020

بازی Tour de France 2020

ورزش دوچرخه سواری از محبوبیت بالایی در میان افراد برخوردار است. اگر به ورزش دوچرخه سواری و رقابت‌های تور دو فرانس علاقه دارید، بازی Tour de France 2020 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

بازی Tour de France 2020

گیم پلی بازی

در بخش اصلی بازی که دقیقا شبیه مسابقه تور دو فرانس طراحی شده، باید در 21 مرحله بازی که همان روزهای مسابقه هستند شرکت کنید. شروع رقابت خیلی ساده است؛ فقط باید یک تیم را برگزینید و بعد کار را آغاز کنید. اما فراموش نکنید که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی تور دو فرانس 2020، امکان شخصی‌سازی آن است. شما نه ‌تنها می‌توانید لباس تیم خود را طراحی و شخصی‌سازی کنید، بلکه امکان تعیین نام اعضای تیم هم وجود دارد.

پس از انتخاب تیم و انجام شخصی‌سازی‌ها، نوبت به شروع مسابقه اصلی می‌رسد. در اینجا مهمترین کاری که باید انجام دهید، مدیریت تیم و همچنین به خرج دادن حوصله است. مسابقات بازی طولانی هستند و این موضوع می‌تواند باعث خستگی شما شود؛ پس از همان ابتدا، با این طرز فکر بازی را شروع کنید که قرار است مثل یک مسابقه واقعی، طول مسیر را رکاب بزنید و برای سبقت گرفتن از بقیه تلاش کنید. شما می‌توانید کنترل یکی از اعضای تیم را به دست بگیرید و استراتژی مد نظر خود را به سایر اعضا نیز منتقل کنید. همچنین یک مربی از طریق گوشی با شما در ارتباط است که اطلاعات مختلفی درباره مسیر، موانعی که در ادامه راه وجود دارند، مسافت تا خط پایان و… را به شما منتقل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
پلی استیشن 5؛ محبوب‌ترین کنسول بازی از نگاه توسعه‌دهندگان

یکی از اشتباهاتی که ممکن است در طول بازی مرتکب شوید، آن است که در کل مسیر سعی کنید به تنهایی رکاب بزنید و فقط روی بازیکنی که کنترلش می‌کنید تمرکز داشته باشید. این روش شاید برای عبور از برخی تپه‌ها یا در مسابقات سرعتی جواب بدهد، اما در نهایت باعث شکست شما خواهد شد. وقتی به نزدیکی خط پایان برسید، خواهید دید که تیم‌های دیگر با داشتن استراتژی خاص خودشان، خیلی راحت از شما پیش می‌افتند و زودتر از خط پایان عبور می‌کنند. بنابراین حتما به کار تیمی اهمیت بیشتری بدهید.

یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با گیم پلی بازی Tour de France 2020 باید به آن اشاره کنیم، دوربین این بازی است. شما به جز زاویه دید معمولی که بازیکن را از پشت سر نشان می‌دهد، می‌توانید از زاویه اول شخص نیز کار را دنبال کنید. در این حالت، همه چیز را از زاویه نگاه ورزشکار می‌بینید و به طور کلی تجربه واقعی‌تری خواهید داشت. البته در حالت اول شخص یک ایراد بزرگ نیز بیشتر به چشم می‌آید و این ایراد چیزی نیست جز انیمیشن سایر دوچرخه‌سواران. وقتی از زاویه دوربین اول شخص استفاده می‌کنید، می‌توانید ورزشکارهای رقیب را از نزدیک‌تر ببینید و در این حالت است که متوجه می‌شود انیمیشن حرکات بدن آنها، چقدر مصنوعی کار شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *