مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی چند سایت کاربردی در اینترنت

سایت کاربردی در اینترنت

اینترنت یک مکان بزرگ پر از مطالب و مقالات گوناگون است. با روی کار آمدن کوشی های هوشمند دسترسی به اینترنت بسیار ساده تر شده و کاربران اوقات بیشتری را صرف وب گردی می کنند. سایتهای بسیاری دراینترنت موجود است که می تواند پاسخگوی بیشتر سوالات کاربران باشد. در این بخش می خواهیم چند سایت کاربردی در اینترنت که بسیار جالب می باشند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چند سایت کاربردی در اینترنت

The Secret Door

سایت کاربردی در اینترنت

از طریق این درب مرموز وارد دنیایی سحرآمیز خواهید شد. ایده این سایت کاربردی بسیار ساده است؛ درب مخفی را باز کرده و به گوگل اجازه دهید جالب‌ترین مکان‌های جهان را به شما نشان دهد. در واقع این وب سایت یک دروازه جهانگردی را برایتان باز خواهد کرد.

Bored Panda

در وبسایت پاندای بی حوصله می توانید محتواهای بصری جذاب و جالبی پیدا کنید. وبلاگی جالب که در مورد موضوعاتی مانند سفر، عکاسی، تصویرسازی، حیوانات، تکنولوژی، طراحی و همه دسته‌بندی‌های خوب دیگر مطالب خوبی منتشر می کند. محتوای متنوع در این وب سایت از مزایای چشمگیر آن بشمار می رود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش آزادسازی فضای هارد دیسک در ویندوز 10

Brain Pickings

سایت کاربردی در اینترنت

اگر در طول روز حوصله تان سر رفت، می توانید خود را با پست های تامل برانگیز این وب سایت سرگرم کنید. تنها با عضویت در این سایت کاربردی همواره چند کتاب خوب برای خواندن در دسترستان خواهد بود. از مزیت‌های این سایت می‌‌توان به مطالب فراوانی که راجع به هنر، علم و ادبیات دارد اشاره کرد.

Mental Floss

سایت کاربردی در اینترنت

اگر بدنبال افزایش اطلاعات خود هستید می توانید در این وب سایت غرق شوید. با وارد شدن به منتال فلاس که از بهترین سایت های کاربردی در اینترنت است، می‌توانید مقالات مختلف را مطالعه کنید، ویدیوهای متنوعی تماشا کنید و کوییز بدهید.

Oddee

اگر جزو افرادی هستید که به چیزهای عجیب و غریب علاقه دارید، می توانید به این وب سایت سری بزنید. عجیب و غریب و غیرعادی‌ترین مطالب و اخبار جهان را در این وب سایت خواهید یافت. دسته‌بندی‌های مختلف این سایت کاربردی شامل هنر، نشانه‌ها، مکان‌ها، اشیا، تبلیغات، علم، داروسازی، طراحی خانه، نام‌ها، مردم، هدیه‌های مختلف، داستان‌های گوناگون، تکنولوژی و غیره است.

این مطلب را هم ببینید
چند باور اشتباه برای تعمیر کامپیوتر آسیب دیده

The Wiki Game

سایت کاربردی در اینترنت

با وارد شدن به این سایت کاربردی می‌توانید بازی ساده‌ای را شروع کنید. دو کلمه مبدا و مقصد برای شما درنظر گرفته می‌شود و شما باید در کوتاه‌ترین زمان یا با کمترین کلیک ممکن از یک صفحه به صفحه دیگر ویکی‌پدیا رفته و به این ترتیب به کلمه نهایی نزدیک شوید. برای موفق شدن در این بازی، باید از قدرت قضاوت خود استفاده کرده و تصمیم بگیرید کدام لینک، شما را به کلمه نهایی نزدیک‌تر می‌کند. با این کار می‌توانید به صفحات جالب و خاص ویکی‌پدیا هم سر زده و اطلاعات جالبی از سر زدن به این صفحات به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *