مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

هارداکسترنال ای دیتا HD770G ،اولین هارد مقاوم با نورپردازی RGB

هارداکسترنال ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال ها امروزه به یکی از کاربردی ترین گجت های مورد استفاده در میان افراد تبدیل شده اند. یکی از برترین برندهای در زمینه تولید انواع هارددیسک های باکیفیت، ای دیتا می باشد. هارداکسترنال ای دیتا HD770G محصولی از این کمپانی بوده که از طراحی خاص و ویژه ای برخوردار است.

هارداکسترنال ای دیتا HD770G

با استفاده از HD770G می توانید تمام بازی ها و اطلاعات خود را ذخیره کنید. این هارداکسترنال قابلیت‌های جذابی به‌ همراه دارد. این هارد اکسترنال خاص و زیبا که به‌عنوان اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB شناخته می‌شود، مرزهای طراحی در این رده محصولات را جابه‌جا کرده است. طراحی این هارد با خطوط شکسته و لبه‌های تیز، از طراحی‌های مدرن الهام گرفته است. جزئیات این طراحی بی‌نظیر مانند طرح نوارهای سیلیکونی، مثلث‌های درخشان و خطوط شکست مختلف در سرتاسر محصول دیده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید مایکروسافت اکسل امکان ورود اطلاعات از فایل PDF را میسر می‌کند

هارداکسترنال ای دیتا HD770G

ای‌دیتا با استفاده از بدنه‌ای با ساختار سه‌لایه‌ی، موفق به افزایش توانایی‌های این هارددیسک در برابر ضربه، فشار و نفوذ مایعات شده است تا کاربران با خیالی راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن و حذف داده‌های خود، اقدام به حمل آن در شرایط مختلف کنند. HD770G حتی فراتر از استانداردهای IP68 از اطلاعات شما در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کند.  به صورت خاص می تواند 120 دقیقه در عمق 2 متری آب مقاومت کند. این یک ویژگی فوق العاده محسوب می شود.

ارگونومی خاص این محصول به واسطه طراحی خاص قسمت میانی آن موجب می‌شود تا HD770G در هر حالتی به بهترین شکل ممکن در دست کاربر قرار بگیرد. علاوه بر این طراحی به دلیل متریال خاص این هارد دیسک پایداری خوبی بر روی سطوح داشته و امکان سر خوردن آن حتی بر روی سطوح لیز مثل شیشه به حداقل ممکن رسیده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Undoing Changes Made To Your Computer ویندوز

این مدل برای افرادی که به دنبال هارد مقاوم در عین‌حال زیبا می‌گردند گزینه مناسبی است. اگر گیمر هستید در تهیه این مدل شک نکنید. استفاده از نورهای RGB روی هارد باعث شده تا بتوانید این مدل را با باقی لوازمتان ست کنید. این مدل یک هارد کامل با امکانات بسیار است. با تهیه این هارد می‌توانید راحت آن را در کیفتان قرار دهید و نگران افتادن یا تکان خوردن آن نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *