بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی pro clubs فیفا 22

pro clubs فیفا 22

یکی از جذاب ترین بخش هایی که قرار است در بازی هیجان انگیز و فوق العاده فیفا 22 رونمایی شود، بخش pro clubs فیفا 22 است. این بخش از بازی هیجانات زیادی را در بر دارد و قلب مخاطبان پرطرفدار بازی فیفا را به تپش می اندازد. در این مقاله قصد داریم شاهد یک رونمایی جذاب از قابلیت های این بخش از ساختار الکترونیک آرتز سازنده این بازی محشر باشیم.

pro clubs فیفا 22 به چه معناست؟

در واقع پرو کلاب در بازی فیفا به معنای انجام بازی های آنلاین است، که می توانید در آن بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به شخصی سازی بپردازید. در بخش pro clubs فیفا 22 می توانید طعم یک مسابقه و بازی فوق العاده هیجان انگیز و تکرارنشدنی را بچشید. این بخش از فیفا از زمان طراحی مورد محبوبیت زیادی از افراد قرار گرفت و عده زیادی طرفدار آن شدند، که اکنون در سری نسل نهم این بازی قابلیت های جدیدتری به آن اضافه شده است.

در این بخش می توان گفت شما کنترل یک بازیکن از 11 بازیکن زمین را در اختیار دارید، که می توانید یک تیم کامل را با دوستان و هم تیمی هایتان تشکیل دهید، و این به معنای این که هر گیمر می تواند کنترل یک بازیکن را در دست بگیرد، و سپس به بازی آنلاین هیجان انگیزی مشغول شوید، که مانند آن نیست. بهتر نگاهی به خلاقیت های جدید این بخش از فیفا بی اندازیم.

نگاهی به جذابیت های بخش pro clubs فیفا 22

بازی فیفا از دسته پرطرفدارترین بازی های ویدیویی در کل جهان است، که به جرئت می توانم بگویم کسی را سراغ ندارم که هیجان یک بازی شگفت انگیز با انواع سری بازی های فیفا را تجربه نکرده باشد. این بازی با توجه به اینکه یک بازی ورزشی می باشد، مخاطبین آن زن و مرد نمی شناسند، و همه طرفداران آن هستند. منظور از بخش pro clubs فیفا این که مخاطبین می توانند در یک بازی تیمی به همراه دوستان خود، کنترل بازی فوتبالیست های مورد علاقه شان را در دست بگیرند، و همچنین در مسابقات سراسر دنیا با سایر تیم ها به صورت آنلاین بازی کنند.

از آنجایی که در سری های قبل تجربه بازی با دوستان در تیم های گوناگون اندکی بودن، در این سری نسل نهم از فیفا22، تغییراتی رخ داده که بازی را برای مخاطبین آسان و راحت تر می کند، تا همه طرفداران بتوانند یک هیجان تکرار نشدنی را در این بازی تجربه کنند. به این ترتیب امکانات جدیدی فراهم شده، که نمی توان از آن ها گذشت زیرا شرایط را برای بازی کردن بسیار ایده آل و منحصر به فرد کرده است. از جمله مهم ترین قابلیت هایی که در pro clubs فیفا 22 قرار داده شده، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Cookie Run: Kingdom

pro clubs فیفا 22

امکان تجربه Drop in با دوستان

یکی از جذاب ترین قابلیت های افزوده شده به این بخش از فیفا 22، این که به راحتی می توانید بیش از 10 تن از دوستانتان را در بخش لابی یا از تیم های دیگر دعوت کنید. طرفداران این بازی می دانند که این قابلیت در سری های قبل بازی فیفا کار آسانی نبود، ولی در این بخش قرار داده شده است. همچنین می توانید به آسانی بازیکنانی که در تیم های قبل با یکدیگر بوده اید را دعوت کنید. نکته مهم قبل از جمع آوری دوستان در لابی اینه که شما باید سبک بازی خود را انتخاب کنید و متناسب با آن موقعیت شما در بازی تعیین می شود. بخش هیجان انگیز دعوت دوستان تازه اینجاست که مدیر لابی می تواند گزینه Fill Teammates را فعال کند، تا بازیکنان خارجی نیز به تیم شما بپیوندند؛ که این بهترین فرصت برای پیدا کردن دوستان جدید است.

تغییرات بخش پیشرفت بازیکنان

منظور از این بخش pro clubs فیفا 22 این که برای پیشرفت هر چه زودتر بازیکنان این قابلیت در نظر گرفته شده که بتوان از هر نوع مسابقه ای، البته به غیر از بازی های تمرینی، امتیاز دریافت کرد. برای مسابقه های محدودیتی وجود ندارد، و از هر چلنجی که وجود داشته باشد، می تواند امتیاز دریافت کرد، که این قابلیت بسیار عالی است. در نهایت مسابقات بازیکنانی که امتیاز بیشتری دریافت کرده اند، نشان داده خواهند شد، که می توان از جزئیات امتیازها نیز اطلاع کسب کرد. برای نمونه برای شما کاملا شفاف سازی می کند، که مثلا توانسته اید در بخش های تکل زدن، پاس دادن، مهار کردن توپ و فعالیت های این چنینی امتیاز لازم را کسب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Blair Witch

پرک ها

در این بخش می توانید سبک بازی را خودتان شخصی سازی کنید، و سرانجام جایزه هایی برای شما در نظر گرفته می شود، که نشانه پیشرفت و بالا رفتن سطح بازی شما می باشد. به این ترتیب پرک ها در انواع گوناگونی وجود دارند.

pro clubs فیفا 22

Archetypes

یکی از گزینه هایی که در بخش pro clubs فیفا 22 اضافه شده، این گزینه است که باعث افزایش دادن برخی از Attribute  ها می شود که در حفظ کردن هویت Virtual pro زمین بازی کمک می کند. برای باز کردن این گزینه می توانید از نکته های مهارتی استفاده کنید، که متناسب با سبک بازی شما فعال خواهد شد.

شخصی سازی تیم در pro clubs فیفا 22 

یکی از علاقه مندی هایی که همه مخاطبین و گیمرهای بازی فیفا 22 آن را دوست دارند، شخصی سازی بیشتر در تیم ها است، که در سری بازی های نسل هشتمی و قبل از آن در فیفا وجود نداشت، ولی در این سری از طراحی بازی فیفا 22 قرار داده شده که بسیار هیجان انگیز است و قطعا مخاطبین این بازی با این قابلیت فیفا کلی ذوق خواهند کرد. به این ترتیب شخصی سازی در بیشتر ابعاد تیم قرار گرفته است که شامل موارد زیر است:

  • لباس، نماد و توپ
  • استادیوم خانه
  • نام گزارشگر تیم
  • طرح تماشاچیان
  • ظاهر استادیوم اعم از بنرها و تبلیغات
  • رنگ استادیوم
  • رنگ صندلی های استادیوم
  • رنگ خطوط زمین فوتبال
  • رنگ چمن زمین فوتبال
  • رنگ زمین فوتبال
  • طرح چمن زمین فوتبال
  • طرح تور دروازه
  • شکل تور دروازه
  • موسیقی هنگام گل زدن
  • تشویق تماشاچیان

یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این شخصی سازی، امکان ساختن شخصیت زن به عنوان Virtual pro می باشد. واقعا این خیلی هیجان انگیز است که حتی صدای تشویق تماشاچیان و موسیقی که پلی می شود به خواست شما طراحی شود، بازی فیفا 22 نمونه ای تکامل یافته و کامل تر از هر بازی فوتبال دیگری در جهان است، که به راحتی می توانید در آن در جایگاه شخصیت های گوناگون قرار بگیرید و تجربه های جدیدی کسب کنید. دیگر از یک بازی ورزشی آن هم فوتبال، چه چیزی بیشتر از این می خواهید؟ این شگفت انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *