مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مک پرو جدید اپل از تاریخ 10 دسامبر قابل سفارش است

مک پرو جدید اپل

مک پرو مجموعه ای از ایستگاه های کاری،کامپیوتر های ایستاده،سرور ها و … است که توسط اپل در سال ۲۰۰۶ تولید شده است. چندی پیش شاهد معرفی مک پرو جدید اپل بودیم که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد. این لپ تاپ به گفته کمپانی اپل، بهترین لپ تاپ جهان می باشد. اکنون اخبار جدیدی از تاریخ عرضه سخت افزار جدید اپل منتشر شده است که نشان می دهد علاقه مندان از تاریخ 19 آذر قادر به سفارش مک پرو جدید به همراه نمایشگر Pro Display XDR می باشند.

مک پرو جدید اپل

همانطور که در بخش مقدمه این مطلب گفته شد، سخت افزارهای جدید اپل یعنی مک پرو و پرو دیسپلی XDR در ماه ژوئن و در کنفرانس WWDC 2019 معرفی شدند. اکنون اپل اعلام کرده است که مشتریان می توانند از تاریخ دهم دسامبر سال جاری نسبت به سفارش مک pro جدید اقدام کنند. البته در ابتدا اعلام شده بود که مک پرو و پرو دیسپلی XDR در پاییز در دسترس مشتریان قرار می گیرند و سرانجام ایمیل امروز اپل نیز مهر تاییدی بر این گزارش است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل ویدئوهای یوتیوب به گیف

شایان ذکر است؛ ایمیل اخیر اپل تنها به این نکته اشاره می کند که مک pro و پرو دیسپلی XDR از دهم دسامبر قابل سفارش خواهند بود. با توجه به این که بسیاری از کاربران تمایل به سفارش پیکربندی های دلخواه دارند، تحویل این سخت افزار تا مدتی طول می کشد. نسخه پایه مک pro جدید اپل با قیمت 5999 دلار به بازار عرضه می شود که از 32 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره می برد. پردازنده این محصول نیز از نوع اینتل Xeon هشت هسته ای بوده و گرافیک آن  نیز، رادئون پرو 580X است.

در مقابل نمایشگر 32 اینچی پرو دیسپلی XDR وجود دارد که با قیمت ابتدایی 4999 دلار قابل خریداری است. لازم به ذکر است که پایه این نمایشگر را باید جداگانه خریداری کرد که قیمت آن 999 دلار است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ردمی بوک 16 و ردمی بوک 14 II شیائومی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *