معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

نحوه انتخاب اسپیکر بلوتوث عالی

نحوه انتخاب اسپیکر بلوتوث عالی

این روزها،بهترین اسپیکر بلوتوثی دارای مشخصات صوتی هستند که می توانند با اسپیکرهای سیمی سنتی رقابت کنند و طراحی قابل حمل آنها را برای هر کسی که دوست دارد در حال حرکت به موسیقی گوش دهد، ایده آل می کند. اتصال عالی، عمر باتری طولانی و ساختارهای بادوام را به آن اضافه کنید. این بلندگوهای قابل حمل ترکیبی عالی از راحتی و صدای با کیفیت بالا را ارائه می دهند. با این حال، انتخاب بلندگوی بلوتوث مناسب برای نیازهای شما می‌تواند مشکل باشد، زیرا مارک‌ها و مدل‌ های مختلف باید در نظر گرفته شود، و مشخصات زیادی برای جلب نظر شما وجود دارد.بلندگوهای بلوتوث قابل حمل ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای پخش صدا از تلفن یا تبلت شما در یک اتاق،حیاط خلوت یا پتوی ساحلی هستند.

از آنجایی که بلندگوهای بلوتوث در طرح ها و اندازه های متنوعی عرضه می شوند، نمی توان هر مدلی را برای هر موقعیتی مناسب معرفی کرد.همچنین اتصال آنها به رادیو و گرفتن امواج رادیویی هم از دیگر مزیت های این اسپیکرها هستند یعنی یک گجت همه فن حریف هستند و بعضی از آنها مجهز به چراغ های نوری و رقص نوری هم می باشند که در شب جلوه زیبایی به محیط هایی تاریک می دهند.

اسپیکر بلوتوثی پر‌حرف‌ترین سخنگو در روز‌های تفریحی است! اسپیکر بلوتوثی یکی از پر کاربردترین گجت‌های دنیای ما است که با صدای آن شادی و غم را مرور می‌کنیم و اوقات خود را می‌گذرانیم. اگر می‌خواهید برای لپ‌تاپ، کامپیوتر، گوشی و یا حتی برای سفر و گردش خود اسپیکر بلوتوثی بخرید این مقاله برای شما نگارش شده است تا با بهترین اسپیکر‌های بلوتوثی آشنا و بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

چگونه یک اسپیکر بلوتوثی مناسب انتخاب کنیم؟

اما توصیه همیشه ما این است که هنگام جستجوی یک بلندگوی بلوتوثی از انتخاب اولین مدلی که توجه شما را به خود جلب می کند خودداری کنید. بله، ممکن است یک نگاه باشد، اما آیا بهترین مدل برای شماست؟

اول باید مشخص کنید که این اسپیکر را برای کدام محیط می خواهید تهیه کنید؟ آیا اصلا اطمینان از خرید خود دارید اگر چنانچه می خواهید اسپیکری برای لب تاپ یا کامپیوتر های خود بخرید بهتر است از اسپیکر های بلوتوثی که جمع و جور و کوچک هستند استفاده کنید از این نوع اسپیکرها می توان در اتاق های پذیرایی و آشپزخانه هم استفاده کرد و به به آسانی نیاز فضاهای داخل خانه را پاسخ داد و اگر لازم است که بررسی های بیشتری انجام دهید با ما همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
روش انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

چنانچه می خواهید اسپیکر شما یک دستیار صوتی خوبی باشد باید به سراغ مدل هایی رفت که از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) یا الکسا (Alexa) پشتیبانی می‌کنند. و موضوع دیگر باطری اسپیکر است که باید در حدود 10 تا 15 ساعت عمر در طول روز داشته باشد که این میزان شارژ به نیازهای روزانه و تفریحی شما پاسخ می دهد. در ادامه بهترین اسپیکر بلوتوثی موجود در جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move : مجهز به سیستم‌صوتی گوگل و ضدآب

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move دارای ابعاد ۲۳٫۸۷×۱۶٫۰۰×۱۲٫۷ سانتی‌متری با 3 کیلوگرم وزن، ضد آب و با عمر باتری 10 ساعته است که مجهز به دستیار صوتی الکسا و گوگل است که به شما در انجام امور کار‌های هوشمند کمک می‌کند. همچنین با دستیار صوتی الکسا و گوگل می‌توانید وضعیت آب و هوا را بررسی کنید. کیفیت صدای بسیار مطلوبی دارد. از مهمترین ویژگی‌های این اسپیکر مطرح، هماهنگی بسیار زیاد با اسپاتیفای و اپل‌ موزیک است.

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom: سنگین اما پر قدرت

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom، با ابعاد ۳۶٫۳۲×۱۹٫۰۵ سانتی‌متری با ۵٫۵۹ کیلوگرم وزن و عمر باتری 24 ساعته است که برای مهمانی و فضاهای باز بسیار مناسب است. این اسپیکر بلوتوثی مجهز به دستیار صوتی سری اپل و گوگل نیست و شاید نسبت به رقبای خود این یک ضعف جدی  آن باشد. این اسپیکر صدای بسیار فوق‌ العاده‌ای دارد و در سراسر دنیا طرافدارن زیادی پیدا کرده است همچنین می‌توانید از آن برای لپ‌تاپ‌، کامپیوتر، گوشی و در مهمانی و دورهمی‌های خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران

اسپیکر بلوتوثی JBL Link 20: سبک، ضدآب

اسپیکر بلوتوثی JBL Link 20، جمع و جور و کوچک، ضدآب، با ابعاد ۲۱. ۰۸×۹. ۴ سانتی‌متری و دارای عمر باتری 10 ساعته است.این اسپیکر زیبا مجهز به دستیار صوتی اپل است.طراحی اسپیکر بلوتوثی JBL Link 20 بسیار مقاوم بوده و بسیار به صرفه‌تر و کارآمدتر از رقبای خود است به همین نسبت قیمت بالاتری نیز دارد.

اسپیکر بلوتوثی Bose SoundLink: سبک، ضدآب و بسیار زیبا

اسپیکر بلوتوثی Bose SoundLink با ابعاد ۱۰٫۷×۱۰٫۷×۱۸٫۵ سانتی‌متری ضدآب، با وزن ۰٫۹ کیلوگرم و عمر باتری 16 ساعته است  این اسپیکر بسیار زیبا باتوجه به سبک و ضدآب بودن مورد علاقه کوهنوردان و جنگل‌ نوردان است. کیفیت صدای بسیار خیره‌ کننده ای که دارد که این امر موجب شده تا قیمت بالای آن به حاشیه برود. اسپیکر قابل حمل، ضدآب، زیبا، سبک و مجهز بهترین دستیار صوتی اپل و گوگل همه‌ی آن چیزهایی است که به آن نیاز داریم.

بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب کدام است؟

4 مدل از بهترین اسپیکرهای موجود در دنیای فناوری را معرفی کردیم اما باید توجه داشته باشید که قیمت اینها نسبتا بالاتر از اسپیکرهای دیگر با برندهای متفاوت است می توانیم با هزینه کمتر هم از اسپیکرهای متوسط  در جهت رفع نیاز خود بهره بگیریم.قابلیت دستیار صوتی اسپیکر‌ها و ضد آب بودن آنها قیمت آنها را بالا می برد که البته دارا بودن این قابلیت ها در مهمانی، و پارتی لزوما نیازی به داشتن دستیار صوتی و ضدآب بودن نیست.

 

بهترین اسپیکر قابل حمل در ایران کدام اسپیکر است؟

گجتی که نیاز ما را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد بهترین اسپیکر بلوتوثی است که ما در این مقاله بهترین ها را که شامل اسپیکر بلوتوثی Sonos Move، Bose SoundLink، JBL Link 20 وUE Hyperboom بود را معرفی کردیم. البته برندهای کمتر شناخته شده‌ای نیز هستند که کیفیت مناسب و قیمت پایین‌تری دارند و برای رفع نیازهای روزانه در زندگی می توان از آنها استفاده کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *