مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

نرم افزار تبدیل ویدیو همه کاره Acethinker Video Master

نرم افزار تبدیل ویدیو

ویدیوها در دنیای امروز نقش زیادی ایفا می کنند. همه ما در کامپیوترمان ویدیوهای زیادی با فرمت های مختلف داریم. حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام پخش یک ویدیو متوجه شوید که سیستم عاملتان به هر دلیلی از آن فرمت پشتیبانی نمی کند. در این حالت نیاز دارید تا فرمت فیلم را تغییر دهید. پس با ما همراه باشید تا با نرم افزار تبدیل ویدیو همه کاره Acethinker Video Master آشنا شوید.

نرم افزار تبدیل ویدیو همه کاره Acethinker Video Master

این نرم افزار در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه شده است. هر دو نسخه با امکانات مناسب برای سیستم عامل های مک و ویندوز در دسترس می باشند. پس از دانلود و نصب نرم افزار مجموعه ای از امکانات که مهم ترین آنها شامل موارد زیر میباشد در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

کانورت کردن بیش از ۵۰ فرمت ویدیویی

این تبدیل گر ویدیوی کامل بسیاری از فرمت های ویدیویی و صوتی برای نیازهای مختلف نظیر سرگرمی و.. در انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. همچنین شمانل ویژگی های تنظیمات خروجی برای تبدیل ویدیوی مورد نظر شما به یک فرمت قابل اجرا برای موبایل ، تبلت و موارد دیگر با یک کلیک است. شما فایل خود را با کیفیت عالی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، می توانید فایلهای رسانه ای را نیز درون نرم افزار ویرایش ، اجرا و مدیریت کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل منوی استارت ویندوز 11 به ویندوز 10

جداسازی صفحه نمایش کار بر روی ویدیو

این نم افزار این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و تنها با چند کلیک ساده چندین کلیپ ویدیویی را در یک قاب قرار دهید. الگوهای انتخابی برای استفاده و ایجاد آلبوم های عکس و فیلم برای شما وجود دارد. علاوه بر این ، می توانید از فیلتر ، BGM و توابع ویرایش بیشتری استفاده کنید تا کارهای خود را روان تر انجام دهید.

فیلم ها را با کیفیت بالا روی صفحه ضبط کنید

از دیگر قابلیت های این نرم افزار تبدیل ویدیو آن است که امکان ضبط هر آنچه بر روی صفحه نمایش وجود دارد را به کاربر می دهد. می توانید حالت های ضبط را از منطقه مد نظر ، تمام صفحه ، پنجره برنامه ، در اطراف ماوس و موارد دیگر انتخاب کنید. پس از انتخاب ، می توانید ضبط با کیفیت HD و با صدا ، وب کم و حاشیه نویسی در زمان واقعی شروع کنید. همچنین ویدیو ضبط شده را را می توان در ۹ سایت ویدیویی منتشر و در YouTube یا FTP به اشتراک گذاشت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Audio Services Not Responding در ویندوز

ویرایشگر داخلی ویدیو

از دیگر امکانات Acethinker Video Master می توان به داشتن ویرایشگر داخلی ویدیو اشاره کرد. ادغام کلیپ ها ، برش دادن ، کوتاه کردن ، چرخش ، اعمال جلوه ها ، ویرایش زیرنویس ها ، اضافه کردن واترمارک و… ویژگی های این ادیتور داخلی هستند. می توانید به ویدیو جلوه های ویژه اضافه کنید و کنتراست ، روشنایی و میزان خلوص رنگ را تنظیم کنید تا فیلم خانگی شخصی خود را بسازید. این برنامه از تصویر و متن پشتیبانی می کند و فرمت های پشتیبانی شده شامل JPG ، JPEG ، PNG ، BMP ، GIF ، EMF ، WMF ، EXIF ، ICO ، TIFF و TXT میشوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *