آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

نکات مهم عکاسی از کنسرت

عکاسی از کنسرت

عکاسی از کنسرت یکی از چالش بر انگیزترین بخش های کار عکاسی به شمار می آید ودلیل آن نیز کاملا مشخص است ، زیرا محیط برگزاری کنسرت ها عموما مکان هایی کم نور هستند و دربا این وجود شما حق استفاده از فلاش دوربین خود را نخواهید داشت. در این بخش نکات مهم این نوع عکاسی را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

عکاسی از کنسرت

از هزینه برای دوربین و تجهیزات نترسید

یک عکاس چه از قبل حرفه‌ای باشد، یا به تازگی کارش را شروع کرده است، به خوبی می‌داند داشتن یک دوربین خوب در انجام کار، ضروری است. انتخاب دوربین مناسب، اگر نگوییم مهمترین، یکی از عناصر اصلی تبدیل شما به یک عکاس قابل است. بنابراین لازم است که در ابتدای لیست شما قرار بگیرد.

یک دوربین قابل اعتماد که با آن آشنا و راحت باشید، ابزار دست شما برای موفقیت است. داشتن سایر تجهیزات، مانند انواع لنز ها، سه پایه و سایر لوازم جانبی عکاسی، برای تکمیل فرآیند عکاسی حائز اهمیت است. نیاز دارید در تقسیم بودجه تان، اندکی انعطاف به خرج دهید.زیرا اکثر تجهیزات مورد نیاز این حرفه کمی گران هستند.

این مطلب را هم ببینید
نکات عکاسی ورزشی برای مبتدیان

نمونه کار حرفه‌ای داشته باشید

قبل از اینکه بتوانید خود را به عنوان یک عکاس کنسرت حرفه‌ای مطرح کنید، لازم است نمونه کار هایی برای خود طراحی کنید. این همان چیزی است که به مشتریان آینده خود نشان خواهید داد. خبر خوب این است که ساختن نمونه کار در این حرفه خیلی مشکل نیست.

کافی است دوربین خود را در دست بگیرید، به کنسرت یا نمایش رفته و تا آنجا که می‌توانید عکس‌های خوب بگیرید. مهم است که به یاد داشته باشید، از کنسرت‌های کوچک و محلی شروع کنید. یعنی سعی کنید از خوانندگان یا گروه‌های موسیقی در منطقه خودتان استفاده کنید.

عکس‌های خود را منتشر کنید

پس از اتمام ساخت نمونه کار ها، وقت آن است که به دنبال یک شرکت انتشارات، یا گروهی باشید که بتوانند خدمات شما را تبلیغ کنند. البته به لطف تولد شبکه‌های اجتماعی و فراگیر بودن آن ها، می‌توانید از این رسانه‌ها در جهت معرفی آثار خود بهره بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی دوربین ورزشی سونی X1000V

اما در این حرفه، تاثیر تبلیغ توسط یک شرکت انتشارات معتبر به مراتب بیشتر از رسانه‌های اجتماعی است. توصیه می‌شود حرفه عکاسی از کنسرت خود را با یک شرکت انتشارات معتبر شروع کنید، زیرا این امر می‌تواند به شما در ایجاد ارتباط قوی با دیگران کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *