اخبار تکنولوژی

هدست گیمینگ HyperX با شارژر بی‌سیم Qi رونمایی شد

هدست گیمینگ HyperX

در نمایشگاه CES 2020 مانند سالهای دیگر بندهای زیادی بر روی صنعت گیمینگ تمرکز کرده اند. یکی از آنها شرکت HyperX است که با ارائه یک هدست گیمینگ جدید توجه افراد را به خود جلب کرده است. هدست گیمینگ HyperX کیفیت بالا را در کنار شارژ بی سیم برای کاربران فراهم کرده است.

هدست گیمینگ HyperX

هدست گیمینگ HyperX عضو جدیدی از خانواده هدست‌های بی‌سیم گیمینگ Cloud Fight است، که قابلیت مهم آن، سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر Qi می باشد. این هدست گیمینگ Cloud Flight S نامگذاری شده است. در واقع کاربر با استفاده از ابزار جدید به‌ جای متصل کردن هدست به شارژر، گوشی چپ آن را روی پنل شارژ قرار می‌دهد. البته پنل شارژ Qi باید به‌صورت جداگانه خریداری شود.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات جدید +Galaxy Buds سامسونگ

پیش تر نیز هدست های مجهز به شارژ بیسیم ارائه شده بودند، اما Cloud Flight S یکی از معدود محصولات مخصوص بازی محسوب می‌شود که از استاندارد Qi برای شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند. این محصول قرار است با قیمت ۱۵۹ روانه بازار شود که کاملا مقرون به صرفه بنظر می آید. ازطرفی اگر در محصول جدید هایپرایکس به‌دنبال قابلیت‌های بیشتر همچون توسعه‌ی هماهنگی اتصال بی‌سیم ورای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر شخصی یا تغییر اتصال از Micro USB به USB-C بودید، با مشاهد‌ه‌ی محصول جدید ناامید خواهید شد.

هدست گیمینگ HyperX با هر بار شارژ 30 ساعت کار می کند و دارای یک میکروفون تاشدنی قابل جابه‌جایی است. این هدست با استفاده از فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز به گیرنده‌ی USB متصل می‌شود و با پلتفرم‌ های PS4 و PS4 Pro و PC هماهنگ خواهد بود. چرا که این پلتفرم ها بصورت پیشفرض از هدفون های بیسیم پشتیبانی می کنند در حالیکه ایکس باکس وان چنین قابلیتی ندارد.

این مطلب را هم ببینید
تبلت می پد ۵ شیائومی با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

برای اتصال این دسته از هدفون‌های بی‌سیم به کنسول بازی نینتندو سوئیچ، می‌توان دانگل گیرنده را تنها به داک اختصاصی کنسول متصل کرد. خبرنگاران هنوز فرصت آزمایش Cloud  Flight S را با نینتندو سوئیچ نداشته‌اند.

یک کابل مجهز به پورت ۳/۵ میلی‌متری به همراه این هدست ارائه می شود که قابلیت اتصال به دستگاه‌های گوناگون ازجمله کنترلرهای ایکس‌باکس‌ وان یا کنسول سوئیچ را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *