معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

همه چیز در رابطه با رابط کاربری MIUI 13

رابط کاربری MIUI 13

امروز می خواهیم در رابطه با رابط کاربری MIUI 13 صحبت کنیم. شیائومی در حال آماده شدن برای راه اندازی رابط کاربری جدید MIUI 13 خود در 16 دسامبر در کنار پرچمداران سری 12 شیائومی است. با نزدیک شدن به تاریخ راه‌اندازی، گزارش جدیدی برخی از ویژگی‌های جدید را برای این رابط نشان می‌دهد، از جمله جعبه ابزار هوشمند جدیدی که ویدیو، بازی، یادداشت و سایر عملکردها را ادغام می‌کند. اگر می خواهید بیشتر درباره رابط کاربری MIUI 13 بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های جدید رابط کاربری Xiaomi MIUI 13

همچنین برخی از تغییرات در عملکرد برنامه دوربین وجود دارد. کاربران اکنون می توانند پس از روشن و خاموش کردن مجدد دوربین آخرین لنز استفاده شده را نگه دارند. این بدان معناست که کاربران می توانند پس از کلیک بر روی نماد دوربین، از نمایش لنز پیش فرض همیشه جلوگیری کنند. تم جدید رابط کاربری MIUI 13 یک شخصیت مجازی به شیائومی اضافه می کند. این سیستم همچنین یک ردیاب و نشانگر جدید برای دمای باتری و همچنین یک جدول زمانی برای اسلایدرهای آلبوم و غیره اضافه می کند.

سیستم جدید همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هنگام جابجایی بین نسخه بتا MIUI و نسخه پایدار، به طور خودکار از داده ها، نسخه پشتیبان را تهیه و بازیابی کنند.

طبق گزارش‌های قبلی، علاوه بر به‌روزرسانی‌های منظم در طراحی و عملکرد رابط کاربری، رابط MIUI 13 نیز به اتصال بین صفحه‌نمایش ارتقا خواهد یافت. در حال حاضر، MIUI+ MIUI را راه‌اندازی کرده است، که ارتباط یکپارچه‌ای را بین سیستم‌های اندروید و ویندوز به ارمغان می‌آورد که در آن کاربران می‌توانند متنی را فشار داده و نگه دارند تا آن را از تلفن همراه کپی کرده و مستقیماً روی رایانه جای‌گذاری کنند. در MIUI 13، ارتباط بین تلفن‌های همراه و رایانه‌ها از طریق صفحه‌نمایش نزدیک‌تر و قوی‌تر خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
روش استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

شیائومی در حال حاضر در حال توسعه رابط کاربری جدید MIUI 13 است تا بدون هیچ مشکل یا خطایی آماده راه اندازی شود. به یاد بیاورید که رابط کاربری MIUI 12 یکی از مشتریان ما برخی از مشکلات را داشت و شرکت مجبور بود با بسیاری از اشکالات مقابله کند. بنابراین این شرکت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 را منتشر کرده است که با اکثر اشکالات می تواند مقابله کند.

علاوه بر این، مدیر کل برند Redmi “Lu Weibing” تأیید می کند که عملکرد عالی باتری Redmi Note 11 Pro مدیون تلاش های MIUI است. به گفته وی، باتری Redmi Note 11 Pro باعث می شود تا کاربران بیشتری منتظر رابط کاربری 13MIUI باشند که نشان می دهد MIUI 13 با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.

علاوه بر این، افشاکننده DCS از طریق Weibo “محبوب” اشاره کرد که MIUI 13 با تغییرات زیادی همراه است. با تجربه رابط کاربری جدید علاوه بر اندروید 12 بر پایه اندروید 11 خواهد بود.

رابط کاربری بهبود یافته

انتظار می‌رود MIUI 13 رابط کاربری بهبود یافته‌ای را به همراه داشته باشد و برای یک سری از دستگاه‌های شیائومی یا ردمی عرضه شود. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که این نسخه از MIUI ویندوزهای شناور و همچنین فناوری ترکیب حافظه و سیستم رندر لایه ای را به بازی ها می آورد. انتظار می‌رود رابط کاربری MIUI 13 سه گیگابایت حافظه قابل ارتقا را به گوشی‌های شیائومی یا ردمی بیاورد.

فراموش نکنید که ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا همیشه از آخرین پیشرفت ها، اخبار، به روز رسانی ها، بررسی ها و هدایای مربوط به گوشی های هوشمند، تبلت ها، گجت ها و موارد دیگر از دنیای فناوری آینده آگاه باشید.

رابط کاربری MIUI 13

ویژگی های رابط کاربری MIUI 13، چیست؟

به روز رسانی رابط کاربری MIUI 13 اصلی ترین و بهترین نسخه از شرکت شیائومی است. همه به دنبال تاریخ انتشار MIUI 13 هستند، اما هنوز به طور رسمی توسط شرکت تأیید نشده است. MIUI در حال حاضر در آخرین مرحله از توسعه سیستم عامل قدرتمند MIUI 13 بوده است.

این مطلب را هم ببینید
روش ریست فکتوری در گوشی های اندروید

نسخه MIUI 13 Stable در حال توسعه بود زیرا شیائومی تقریباً یک سال پیش به طور رسمی تأیید شد. در حال حاضر دستگاه‌های Redmi، Poco، Mi بر روی MIUI 12 و MIUI 12.5 Update اجرا می‌شوند.

پس از انتشار رابط کاربری MIUI 13 به‌روزرسانی بتا ابتدا برای دستگاه‌های اصلی شیائومی در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند برای برنامه آزمایش‌کنندگان بتا ثبت‌نام کنند، کاربران می‌توانند با تبدیل شدن به آزمایش‌کننده بتا برای به‌روزرسانی‌های سیستم MIUI، برخی از ویژگی‌های جدید را زودتر از کاربران عادی تجربه کنند. به‌روزرسانی آینده مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و همچنین با قابلیت‌های اضافی در گوشی‌های هوشمند شیائومی عرضه می‌شود.

انتظار می رود MIUI 13 تا پایان سال 2021 (آذر ماه) منتشر شود. این به روز رسانی توسط مدیرعامل شیائومی وعده داده شده است و قرار است تا پایان سال 2021 منتشر شود زیرا مدیرعامل شیائومی به طور رسمی توسعه نسل بعدی به روز رسانی MIUI 13 را اعلام کرد. و تا امروز بسیاری از افراد از آن استقبال کرده اند.

سخن پایانی

طبق گزارش بسیاری از منابع، رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در سه ماهه آخر سال 2021 عرضه خواهد شد و شیائومی نیز رسماً تأیید کرده است. آخرین نسل به روز رسانی دارای ویژگی های هیجان انگیز است. MIUI 13 رام نسل بعدی برای دستگاه های شیائومی است که دارای ویژگی های جدید و قدرتمندتر از به روز رسانی MIUI 12 است. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *