کیف و کوله پشتی

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی وسیله ای کاربردی می باشد. تا شما بتوانید با خیال راحت لپ‌ تاپ هایی که اندازه ۱۷ اینچ دارند را در آن ها قرار دهید. این کوله ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند که تنوع بسیار بالایی دارد به همین منظور شما می توانید با خیالی راحت طبق سلیقه ی مورد نظرتان انتخاب کنید. اما جدای از ابعاد، لپ تاپ شما در هر اندازه که باشد باید در یک کوله ی استاندارد قرار بگیرد. به همین علت این کوله باید ویژگی‌ های خاص خودش را داشته باشد.

وقتی که لپ تاپ را خریداری می‌ کنید، یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که به همراه آن باید خریداری شود کوله ی لپ تاپ می باشد. کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی نیز به همراه لپ تاپ هایی که این ابعاد را دارند عرضه می شوند. البته برای لپ تاپ های در سایز کوچک تر نیز می توان از کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی استفاده کرد. اما در صورت بروز چنین اقدامی ممکن است که امنیت لپ تاپ شما کمی دچار مشکل شود. زیرا لپ تاپ هایی که از اندازه ی کوله ی خود بسیار کوچک تر می باشند، کاملا محکم و چفت، درون کوله قرار نمی گیرند و در معرض آسیب بیشتری هستند. اما اگر کوله ای که تهیه می کنید کیفیت بالایی داشته باشد با این وجود نیز آسیب خاصی به لپ تاپ شما وارد نخواهد کرد و در نتیجه می توانید از لپ‌تاپ‌ هایی سایز کوچک تر دارند در کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی استفاده کنید.

ویژگی های کوله های مناسب برای لپ تاپ:

بدنه ی نفوذ نا پذیر در برابر آب:

کوله ای برای لپ تاپ شما مناسب است که بدنه ای ضد آب داشته باشد و به هیچ وجه راه نفوذی برای قطرات آب نداشته باشد. چون ممکن است که در بسیاری از مواقع شما در زیر باران قدم بزنید و کوله پشتی شما نیز به همراه شما باشد به لپ تاپ در آن قرار داشته باشد وقتی که این کوله‌پشتی ضد آب نباشد، لپ تاپ شما دچار مشکلات مختلف خواهد شد. پس باید حتماً کوله‌ پشتی مناسبی را تهیه کنید که در برابر آب مقاوم می باشد تا بدین ترتیب در برابر قطرات به خوبی از لپ‌تاپ شما محافظت می کند.

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

اسفنج درونی:

در هنگام خرید کوله ی لپ تاپ دقت داشته باشید که قسمت لایه های درونی کوله لپ تاپ دارای اسفنج باشد. این اسفنج باعث می شود که لپ‌ تاپ شما دارای امنیت بیشتری در کوله باشد و مانند یک ضربه گیر کاملاً قوی عمل می کند و اجازه نمی‌ دهد که در برابر ضربه ها و فشار های مختلف لپ تاپ شما دچار آسیب و یا شکستگی شود.

زیپ با کیفیت:

برخی از کوله های لپ تاپ ها دارای جیب های متنوع و در اندازه های متفاوتی هستند که با چسب باز و یا بسته می شوند. اما اکثر قریب به یقین کوله های لپ تاپ با زیپ باز و بسته می شوند. پس باید توجه کنید که وقتی که کوله ی لپ تاپ را خریداری می‌ کنید، زیپ آن بسیار روان باشد و علاوه بر روان بودن استحکام بالایی هم داشته باشد تا بدین ترتیب در اثر گذر زمان دچار پارگی و شکستگی نشود.

طراحی زیبا و وزن سبک:

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی مانند سایر کوله های لپ تاپ ها باید دارای طراحی زیبا و خاص باشند. و علاوه بر این وزن بسیار سبک نیز داشته باشند. هر چقدر که طراحی یک کوله زیبا تر و جذاب تر باشد مشتری بیشتری را نیز به خود جذب خواهد کرد. و هر چقدر وزن آن سبک تر باشد حمل و نقل آن نیز آسان تر خواهد شد. و در نتیجه فروش بیشتری را تجربه می‌ کند به همین منظور کوله هایی را خریداری کنید که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند وزن سبک و طراحی زیبایی داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
کوله های مناسب لپ‌ تاپ

معرفی کوله های متناسب با لپ تاپ های 17 اینچ

کوله پشتی 17.3 اینچی KORIN مدل Clickpack:

این کوله پشتی بهترین انتخاب برای لپ تاپ های 17 اینچی به شمار می آید. جنس بدنه ی این کوله را پارچه ی برزنت ملانژ تشکیل می دهد که این پارچه علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارد، کاملا ضد ضربه و ضد خط و خش و پارگی می باشد. علاوه بر این، در برابر نفوذ قطرات آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و کاملا ضد آب می باشد.

رنگ این کوله ترکیبی از رنگ های مشکی و خاکستری است که جلوه ای بسیار شیک و زیبا دارد. ابعاد این محصول 50 * 20 * 36 سانتی متر و وزن آن نیز برابر با 1 کیلو گرم می باشد. که این اعداد و ارقام نشان دهنده ی جمع و جور بودن این کوله و وزن سبک آن هستند. دسته های این محصول دوخت محکم و بسیار دقیقی دارند و هرگز در صورت استفاده ی مداوم و طولانی مدت پاره نخواهند شد.

کوله پشتی لپ تاپ Soko:

برند سوکو جزو یکی از معتبر ترین برند ها به حساب می آید. که کوله های لپ تاپ بسیار با کیفیت را تولید می کند. این کوله های مناسب برای لپ تاپ های 17 اینچی می باشد. بدنه ی این کوله پشتی از پارچه برزنت تهیه شده است. که این پارچه کاملا ضد آب می باشد و علاوه بر این که ضدآب است کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر کشیدگی دچار پارگی و خراش نخواهد شد.

یراق های استفاده شده برای این کوله پشتی، جنس استیل ضد زنگ دارد که در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نخواهند شد. و در اثر شستشوی کوله نیز آسیبی نمی بینند. فضای درونی این کوله نیز کاملا اسفنجی می باشد. و می تواند به خوبی از لپ تاپ شما در برابر رطوبت محافظت می کند.

کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ کد 74058:

این کوله ی جمع و جور و مشکی رنگ، انتخابی مناسب برای نگه داری و محافظت از لپ تاپ های 17 اینچی می باشد. اندازه ی آن نیز لارج است و کاملا  دقیق، برای لپ تاپ های شما مناسب خواهد بود. وزن این کوله 1.5 کیلو گرم و ابعاد آن نیز 60 * 20 * 42 سانتی متر می باشد. جنس پارچه ی این محصول نیز از برزنت ملانژ تولید شده است. که این پارچه مقاومت خوبی از خود در برابر پارگی و کشیدگی نشان می دهد. زیپ های این کوله پشتی نیز از براق های با کیفیت و مستحکمی تولید شده اند که در برابر ضربه های مختلف مقاوم هستند و دچار شکستگی نمی شوند.

دو عدد بند این کوله پشتی که برای حمل آن در قسمت پشتی کوله دوخته شده اند، بسیار پهن می باشند. همین پهن بودن بند ها سبب شده است تا حمل و نقل کوله بسیار آسان باشد و موجب ایجاد درد در ستون فقرات و کمر شما نشود.

کوله پشتی لپ تاپ MSI مدل Air:

این کوله پشتی، محصولی تولید شده توسط برند معتبر MSI می باشد. این برند علاوه بر تولید لوازم تکنولوژی، اکسسوری های آن ها را نیز تولید می کند. و تمامی تولیدات آن از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. جنس بدنه ی این کوله پشتی با کیفیت و زیبا از پارچه ی برزنت دوخته شده است. این پارچه کاملا ضد آب است و در نتیجه می توانید با این کوله لپ تاپ خود را با خیالی راحت در زیر باران حمل کنید.

این مطلب را هم ببینید
روش شستشوی کوله پشتی و کیف

ابعاد این کوله برابر با 59 * 15 * 32 سانتی متر می باشد که بدین ترتیب برای لپ تاپ های 17 اینچی کاملا مناسب است. وزن آن نیز تنها 900 گرم است. این کوله به گونه ای طراحی و دوخته شده است که اگر در ساعت های طولانی نیز روی شانه های شما قرار بگیرد، مشکل و خستگی برایتان ایجاد نخواهد کرد. رنگ این محصول طوسی می باشد و از جذابیت بالایی برخوردار است و به آسانی با هر استایلی نیز ست خواهد شد. طراحی و رنگ این کوله سبب شده است تا هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب و قابل استفاده باشد.

کوله پشتی لپ تاپ Samsonite مدل RB:

این کوله پشتی از پارچه ی برزنت کجرا تهیه شده است. این کوله پشتی دارای یراق های تمام استیل می باشد. یراق های استیل این کوله علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که در برابر انواع ضربه ها دارند، در اثر شستشوی کوله‌ پشتی نیز دچار زنگ زدگی و فراید اکسیداسیون نخواهند شد و کاملاً مقاوم هستند.

این کوله پشتی انتخابی مناسب برای لپ تاپ هایی می باشد که اندازه ی نمایشگر آن ها برابر با 17 اینچ است. علاوه بر این که شما می توانید لپ تاپ 17 اینچی خود را درون این کوله پشتی قرار دهید، قادر هستید که لوازم مختلف مانند لوازم جانبی لپ تاپ،‌‌ خودکار،‌ کارت، دفترچه، کیف پول، عینک و غیره را نیز درون جیب های مختلف این کوله قرار دهید. چون این کوله‌ پشتی کاملاً جا دار و بزرگ می باشد و دارای جیب های متعددی است که می‌ تواند اقلام مختلف را درون خود جای دهد.

در قسمت پشتی کوله پشتی یک اسفنج ضخیم تعبیه شده است که وجود این اسفنج به خوبی از لپ تاپ شما در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند و اجازه ی رسیدن کوچکترین آسیبی را به لپ تاپ شما نخواهد داد. رنگ بدنه ی این محصول با کیفیت و کاربردی، ترکیبی از دو رنگ مشکی و قرمز می باشد. این دو رنگ مکمل بسیار مناسبی برای یک دیگر به شمار می آیند و حضور آن ها در کنار هم، ترکیب بسیار زیبایی را می آفریند.

کوله پشتی Samsonite مدل Wander:

این کوله ی مشکی رنگ و ساده جلوه ای بسیار شیک و جذاب دارد و برای لپ تاپ های 17 اینچی مناسب است. فضای داخلی این کوله‌ پشتی به صورت دقیق آستر کشی شده است. وجود لایه ی آستر سبب می‌ شود که علاوه بر استحکام بالای کوله، این کوله پشتی در برابر آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم باشد. جدای از اینکه جنس پارچه ی بیرونی آن نیز از برزنت ساخته شده است. که این پارچه نیز کاملا ضد آب می باشد. قسمتی از کوله که لپ تاپ را در آن قرار می دهید، از اسفنج پوشیده شده است که وجود اسفنج باعث می‌ شود تا لپ‌ تاپ شما از هر ضربه در امان باشد. اسفنج درست مانند یک ضربه گیر عمل می‌ کند.
وزن این محصول بسیار سبک است و حمل و نقل آن برای شما دشواری خاصی نخواهد داشت. این کوله طراحی و دوخته شده است که آسیبی به کمر و ستون فقرات شما وارد نمی کند و موجب ایجاد احساس خستگی و درد نخواهد شد. به همین علت انتخاب کاملا مناسبی برای سفر، ورزش و یا رفتن به مدرسه و دانشگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *