مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون در سال 2020

بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون در سال 2020

آیفون اپل محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان است و برنامه های زیادی برای آن ارائه شده است. گاهی اوقات، پیدا کردن بهترین برنامه های آیفون در اپ استور نیز همچون هر فروشگاه برنامه‌ی دیگری، کاری دشوار است. برخی از آن ها نیز در کشور ما دچار محدودیت بوده و برخی هزینه های زیادی به همراه دارد. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون در سال 2020 را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بهترین اپلیکیشن های رایگان آیفون در سال 2020 را بشناسید

Overcast

طراحی این برنامه، ساده و کاربردی است، به نحوی که بتواند برای تمام کاربران گوشی‌های آیفون به سهولت مورد استفاده قرار گیرد. برنامه اورکست امکانات متعددی را از جمله، امکان بازپخش، ذخیره و دانلود انواع پادکست‌ها را برای کاربر خود مهیا می‌کند. علاوه بر این، هنگام انتشار قسمت جدید پادکست مورد علاقه کاربر، ضمن ارسال نوتیفیکیشن، انتشار قسمت جدید را به کاربر اطلاع خواهد داد.

برنامه اورکست ویژگی‌های منحصر به فردی را نیز برای کنترل و تنظیم صدا، ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جالب، تنظیم صدا در این برنامه، تنظیم هوشمند صدا است به نحوی که این برنامه به صورت اتوماتیک قسمت‌هایی از پادکست را که با صدای پایین پخش می‌شوند، بلندتر و قسمت‌هایی از پادکست را که با صدای بیش از حد بلند، پخش می‌شود، کمتر، پخش نماید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل PDF به PNG در آیفون

LastPass

با ایجاد رمز عبور یا تاچ آیدی برای این برنامه به راجتی می‌توانید وارد آن شده و رمزهای مختلف خود را مدیریت کنید. علاوه بر این، برنامه LastPass قابلیت، ایجاد پسوردهایی با درجه امنیتی بالا را نیز دارد. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید جلوی هک شدن رمز عبور و ورود افراد غیر به اکانت‌های مختلف خود را بگیرید. با وارد شدن و ایجاد حساب کاربری در برنامه LastPass می‌توانید از تلاش افراد برای ورود به حساب‌های کاربری گوناگون خود مطلع شوید و با ایجاد یک پسورد امن‌تر، امنیت حساب‌های خود را افزایش دهید.

Google Photos

این برنامه فوق‌العاده کاربردی برای ذخیره و مدیریت عکس‌ کاربران، استفاده می‌شود. اگر از جمله افرادی هستید که عکس‌های بی‌شماری، فضای گالری شما را اشغال کرده و باعث پر شدن حافظه داخلی تلفن همراهتان می‌شوند، استفاده از برنامه Google Photos  به شدت به شما توصیه می‌گردد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید تعداد نامحدودی عکس، با کیفیت‌ها و رزولوشن‌های بسیار بالا را در حافظه گوگل خود ذخبره کنید. البته برای این کار لازم است تا پیش از آن، نسبت به باز کردن حساب گوگل خود، اقدام نمایید. علاوه بر قابلیت ذخیره سازی، ویژگی‌های دیگری از جمله یک دستیار هوشمند برای طبقه بندی آلبوم‌های عکس، بر اساس لوکیشن آن‌ها، تاریخ گرفته شدن عکس‌ها و یا افراد حاضر در آن‌ها، در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
5 کاربرد برتر برای هارد اکسترنال

Otter Voice Notes

این برنامه قابلیت تبدیل صدا به متن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بارها اتفاق افتاده است که قصد نوستن متن یک سخنرانی از پیش ضبط شده را داشتیم اما یا این سخنرانی بسیار طولانی بوده و یا برخی از قسمت‌های آن را متوجه نشده‌ایم. برنامه Otter Voice Notes به کاربر این امکان را می‌دهد که ویس‌های از پیش ضبط شده را با هر محوریت و موضوعی وارد پلتفرم این برنامه کرده و به صورت خروجی متنی، تحویل بگیرد.

البته لازم به ذکر است که این برنامه تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر ویس ضبط شده باید به زبان انگلیسی باشد و در پی آن، متن خروجی نیز به زبان انگلیسی خواهد بود. قابلیت سینک شدن (هماهنگی) صدا و متن نیز در این برنامه وجود دارد یعنی در حین پخش شدن فایل صوتی، روی متن مربوط به آن نیز می‌توانید به راحتی مشاهده کنید که گوینده در حال تلفظ کدام کلمه از سخنرانی خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *