تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین مینی لپ تاپ های 2020

بهترین مینی لپ تاپ های 2020

این روزها لپ تاپ ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. در این میان مینی گروهی از لپ‌تاپ‌ها هم هستند که نمایشگر آن‌ها کوچکتر از 13 اینچ است و بیشتر از همه مناسب کسانی هستند که به دنبال یک لپ‌تاپ جمع و جور و سبک می‌گردند. در این بخش می خواهیم بهترین مینی لپ تاپ های 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مینی لپ تاپ های 2020 را بشناسید

مایکروسافت سرفیس گو 2

نمایشگر این مینی لپ تاپ با وجود اندازه 10.5 اینچی خود از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند. مدل پایه سرفیس گو 2 از پردازنده پنتیوم گلد اینتل بهره می‌برد، اما مدل پیشرفته‌تر آن از پردازنده اینتل کور ام 3 استفاده می‌کند. مایکروسافت همچنین 4/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول خود در نظر گرفته که بسته به مدل انتخابی با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. با این همه مهمترین ویژگی سرفیس گو 2 فرم فاکتور کوچک آن است که در نگاه اول درست مانند یک تبلت است که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه 83 گوگل کروم با قابلیت گروه بندی تب ها منتشر شد

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو

با سرفیس لپ تاپ گو می‌توانید از پردازنده‌ای بسیار قدرتمندتر نسبت به سرفیس گو 2 استفاده کنید (اینتل Core i5). افزون بر این میزان رم حداکثری این سرفیس نیز 16 گیگابایت است که در کنار حافظه حداکثری 256 گیگابایتی خود می‌تواند بسیاری از نیازهای کامپیوتری شما را به راحتی برطرف کند. سرفیس لپ تاپ گو از قدرتمندترین و بهترین Mini Laptop های موجود در بازار است.

مینی لپ تاپ لنوو IdeaPad 1

یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی که به دنبال مینی لپ تاپ ارزان هستند مینی لپ تاپ لنوو IdeaPad 1 است که با وجود قیمت اقتصادی از لحاظ قدرت پردازشی نیز قابل قبول است. مینی لپ تاپ لنوو آیدیا پد 1 علاوه بر کیفیت ساخت مناسب دارای یک نمایشگر 11.6 اینچ است و باتری آن نیز با یک بار شارژ تا 7 ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. قیمت این دستگاه به نسبت مدل‌های دیگر خیلی پایین است و این محصول لنوو از بهترین مینی لپ تاپ ارزان بازار برای کاربرانی که استفاده معمولی دارند به شمار می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
سرعت و عملکرد VDSL چگونه می باشد؟

ایسوس VivoBook Flip 12

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در طراحی این مینی لپ تاپ ایسوس قابلیت چرخش 360 درجه صفحه نمایش آن است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بسیار کاربردی باشد. با همه این‌ها مشخصات این مینی لپ تاپ به خوبی ظاهر آن نیست. ایسوس آن را در دو مدل با پردازنده‌های سلرون و پنتیوم روانه بازار می‌کند و همچنین برای رم نیز حداکثر 4 گیگابایت را برایش در نظر گرفته است. با این مشخصات خیلی نمی‌توانید برای پردازش وظایف سنگین روی این محصول حساب باز کنید، ولی این مینی لپ تاپ برای کسانی که مدام در حال حرکت هستند و نمی‌خواهند استفاده سنگینی از کامپیوتر خود داشته باشند گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *