تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ AORUS FV43U گیگابایت معرفی شد

نمایشگر گیمینگ AORUS FV43U گیگابایت

گیگابایت از آن ابتدا با هدف تولید سخت افزارهای کامپیوتری با کیفیت به میدان آمد. نمایشگر گیمینگ AORUS FV43U گیگابایت محصولی از این برند بوده که در طی مراسم معرفی ویتنام به نمایش گذاشته شد و از تکنولوژی QuantumDot استفاده می‌کند.

نمایشگر گیمینگ AORUS FV43U گیگابایت

این مدل پنلی با وضوح 4K خواهد داشت و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که پشتیبانی از HDMI 2.1 نیز فراهم شده یا خیر. گیگابایت تایید کرده که پنل استفاده شده 10 بیتی خواهد بود و 97 درصد طیف رنگی DCI P3 را پوشش می‌دهد. احتمالا گیمرها با شنیدن حداکثر میزان روشنایی 100 نیت این مدل، خوشنود خواهند شد. در حقیقت VESA همین حالا نیز گواهی Display HDR 1000 خود را برای FV43U صادر کرده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین لپ تاپ های دانشجویی ارزان قیمت کدام اند؟

همچنین زمان پاسخی دهی 1ms MPRT برای آن ذکر شده تا برای همراهی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید گزینه ایده آلی باشد. برخی خرده فروشی‌ها در آسیا از همین حالا پیش فروش نمایشگر FV43U را آغاز کرده‌اند. در ژاپن انتظار قیمت 168000 ین را داریم و در ویتنام نیز این میزان در حدود 34990000 دونگ ویتنام خواهد بود. این یعنی برچسب قیمتی نمایشگر مذکور در حدود 1516 دلار می‌باشد. باید ببینیم گیمرها نسبت به صفحه نمایش‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ‌تر از معمول مانند 27 یا 32 اینچی روی خوش نشان می‌دهند یا خیر اما در هر صورت عرضه چنین مانیتورهایی اتفاق خوبی برای صنعت رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *