بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Join Clash 3D

بررسی بازی Join Clash 3D

یک بازی با گرافیک کارتونی که حتی شخصیت‌های آن چهره ای ندارند و هیچ خط داستانی خاصی را نیز دنبال نمی‌کند می‌تواند شما را سرگرم کند که Join Clash 3D یکی از آنهاست. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Join Clash 3D بپردازیم.

بررسی بازی Join Clash 3D

Join Clash 3D سبک جالبی دارد. گیم پلی بازی جالب و سرگرم کننده است. ما را یاد بازی‌هایی می اندازد که باید در آن فقط فرار می‌کردیم. با این تفاوت که در این بازی فرار رو به جلو است. میدویم تا با دشمنان روبرو شویم. اما قبل از رسیدن به دشمنان باید یاران را جذب کنیم و ارتش را آماده کنیم. بدین صورت که شما کنترل یک شخصیت را بر عهده داریم که باید آن را در مسیر رسیدن به قلعه دشمنان هدایت کنیم. در این مسیر افرادی را همرنگ خود کرده که شما را در نبرد یاری خواهند کرد. البته جایگاه آنها متفرقه است و باید با دقت این کار را انجام دهید و تا می‌توانید کسی را از قلم نیاندازید. چرا که به نیروی آنها زمانی که به قلعه دشمن می رسید نیاز دارید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Among Us

بازی در مراحل اولیه بسیار ساده است. به راحتی می‌توانید افراد را جمع کرده و به قلعه ها یورش ببرید و آنها را فتح کنید. اما هر چه جلوتر بروید همه چیز سخت‌تر می‌شود. موانع در مسیر ارتش شما را کوچک می‌کنند و کار شما را سخت. دشمنان در مسیر هم حضور پیدا خواهند کرد. در نهایت در قلعه‌ها غول‌های بزرگ انتظارتان را می‌کشند که نسبت به سربازهای عادی قدرت بسیار بالاتری دارند. در صورتی که با ارتش کوچکی به جنگ با آنها بروید، شکست قطعی است. با هر پیروزی سکه‌های زیادی به دست می آورید. از این سکه‌ها در راه‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید. تسلیحات و سپرها را تقویت کنید، قلعه خود را گسترش دهید و غیره.

اگر چه Join Clash 3D یک بازی رایگان است اما تبلیغات درون بازی حسابی روی اعصاب و روان شما پیاده روی خواهند کرد. خبری از خرید درون برنامه ای نیست، پس راهی برای خلاصی از تبلیغات وجود ندارد. بعد از هر مرحله، چاره ای جز تحمل تبلیغات آزاردهنده 30 ثانیه را ندارید. البته بعضی اوقات این تبلیغات به کمک شما می‌آیند. زمانی که سکه ای برای آپگرید اسلحه خود ندارید، می‌توانید کارتان را با دیدن یکی از ویدئوهای تبلیغاتی راه بیاندازید. یا زمان حمله به زمین های دشمن، بمب های بیشتری با دیدن تبلیغات در اختیارتان قرار می‌گیرد. با این حال چیزی از آزاردهنده بودن این تبلیغات کاسته نمی‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *