آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

نکات عکاسی از عروسی برای مبتدیان عکاسی

نکات عکاسی از عروسی

عکاسی از مراسم عروسی یک کار سخت است و شما تنها یک فرصت دارید، بنابراین هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد. این یک روز برای زوج بسیار ویژه است، و عکس‌ های شما به عنوان خاطراتی برای چند نسل ذخیره خواهند شد. از این رو باید آمادگی های لازم را داشته باشید. ما در این مقاله به بررسی نکات عکاسی از عروسی برای مبتدیان می پردازیم. بیش از هر ژانر دیگری باید برای اماده سازی و تمرین در ارتباط با این موضوع زمان بگذارید. به خصوص اگر شما تازه شروع به عکاسی از مراسم عروسی می‌کنید، مهم است که همه چیز قبل از زمان تحقیق کنید و هیچ کاری را به شانس واگذار نکنید.

ملاقات با این زوج

اولین قدم پیش از شروع برنامه‌ ریزی، ملاقات با زوج و صحبت در مورد نیاز آن‌ ها برای عکاسی از عروسی، از جمله هر درخواست ویژه است. این ممکن است ساده به نظر برسد، اما یکی از بهترین روش‌ ها برای تعیین نوع تصاویری است که مشتری شما از همه بیشتر دوست خواهد داشت. هیچ دو زوج فاقد شرایط یک‌ سان نیستند. پس سعی کنید با عروس و داماد هماهنگ کنید تا ایده های مربوط و نکات عکاسی از عروسی آن ها را با هم هماهنگ کنید.

مکانها را بررسی کنید.

توصیه می کنم مکان ها را از قبل بررسی کنید تا بتوانید بهترین نقاط را برای عکس انتخاب کنید. می توانید از قبل با هماهنگی آن ها به باغ یا تالار مراسم بروید و صحنه ها را بازیابی کنید تا سوژه مناسب را بیابید. اگر برای عکاسی روز قبل از عروسی هم می خواهید کار کنید، بهتر است مکان مورد نظر را یافته و با هم هماهنگ شوید. این کار ها به کاهش استرس و تنش فرایند عروسی کمک می کند. شما باید در نظر بگیرید که چند عکس آزمایشی با حالت‌های مختلف در نقاط مختلف بگیرید تا بدانید برای خود عروسی چه کار کنید. پس بررسی مکان ها یکی از نکات عکاسی از عروسی می باشد.

پیش از رویداد تمرین کنید.

تمرین قبل از رویداد کلید اصلی برای عکاسی موفق است. اگر بدون هیچ تجربه‌ ای در عکاسی از افراد و یا مراسم عروسی، به محل بروید، خودتان را برای شکست آماده می‌ کنید. اگر کار های اولتان در این زمینه است، توصیه می کنم که به سراغ اینترنت یا سایت های عکاسی بروید و ایده های مختلف را بررسی کنید.
نکات عکاسی از عروسی را بدانیم

عروس و داماد

تصاویر موجود در این سایت ها می توانند به ایده سازی و خلاقیت شما کمک زیادی کنند. در کل می توان گفت تمرین یکی از نکات عکاسی از عروسی است که اهمیت بالایی دارد.

آماده سازی

هیچ چیز بدتر از آن نیست که ندانید کچا و چگونه عکس بگیرید. پس یعی کنید قبل از ورود به کار عکاسی از عروسی در روز خاص لیستی از کارها و نکات مورد نظرتان را به همراه داشته باشید. باید موقعیت ها را به خوبی ارزیابی کرده باشید تا بتوانید از شرایط استفاده لازم را ببرید این چک لیست به شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر نیاز به عکاس دوم داشتید حتما در زمان مورد نیاز با او هماهنگ کنید و قبل از مواسم عروسی با هم هماهنگ باشید.
نکات عکاسی از عروسی چیست

زیبا

آماده سازی یکی از اساسی ترین نکات عکاسی از عروسی می باشد. فراموش نکنید که جزئیات کوچک مانند دسته‌ گل، حلقه‌ های گل و لباس عروسی را نیز عکاسی کنید.

برنامه پشتیبان داشته باشید.

همه چیز را پیش بینی کنید. ممکن است در زمان عروسی هوا بد یا بارانی شود. باید بتوانید خونسردی خود را حفظ کرده و عکاسی را به نفع خود تغییر دهید. به عبارتی یکی از نکات مهم عکاسی از عروسی پیش بینی است. سعی کنید برای هوای بارانی هم ایده هایی داشته باشید. می توانید از چتر های رنگی استفاده کنید. پس با داشتن برنامه پشتیبان به خود و زوج کمک کنید.
این مطلب را هم ببینید
دوربین FX3 سونی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *