اخبار تکنولوژی

گوگل ارائه بروزرسانی مرورگر کروم را متوقف کرد

بروزرسانی مرورگر کروم

شرکت گوگل امروز به طور رسمی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد دیگر آپدیت های کروم و سیستم عامل کروم منتشر نخواهند شد و به زمان دیگری موکول شده است، همچنین عنوان کرده است دیگر شاهد آپدیت های بروز درچند ماه اخیر نخواهیم بود. این تصمیم به دلیل وضعیت جدیدی که برای پرسنل گوگل در پی شیوع ویروس کرونا بوجود آمده است ، گرفته شده است. بنابراین بروزرسانی مرورگر کروم و همچنین سیست عامل آن موقتا ، متوقف شد.

بروزرسانی مرورگر کروم و سیستم عامل کروم

شیوع ویروس کرونا ضرر بسیار بزرگی به دنیای فناوری و تکنولوژی وارد کرده است و همین نیز باعث شده است تا شاهد این باشیم که این شرکت ها دست به تغییراتی از جمله تغییراتی در برخی از پروژه های فروش و عرضه خدمات ها داشته اند. با گسترش این بیماری در ایالات متحده، میلیون‌ها نفر مجبور به دورکاری شده‌اند و روی مرورگر کروم و کروم‌بوک‌هایشان برای انجام وظایف کاری حساب باز می‌کنند. بنابراین گوگل باید اطمینان حاصل کند که به‌روزرسانی‌هایش کاملا بی‌نقص و بدون مشکل باشند تا در کار میلیون‌ها کاربر اختلالی ایجاد نشود. این موضوع دلیل اصلی به تعویق افتادن ارائه آپدیت‌ها بوده است.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به جوایز نمایشگاه CES 2022 ؛ چه فناوری هایی جایزه گرفتند؟

گوگل اعلام کرده که با وجود به تعویق افتادن ارائه به‌روزرسانی‌های اعلام شده، تمرکز خود را بیش از هر چیز روی آپدیت‌های امنیتی قرار خواهد داد و انتشار نسخه 80 مرورگر کروم در اولویت این شرکت قرار خواهد داشت. با این وجود هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این نسخه اعلام نشده است.

بحران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، تأثیر بسیار بزرگی روی روند کاری گوگل و سایر غول‌های فناوری ایالات متحده گذاشته، به طوری که سران این شرکت‌ها هفته گذشته برای مدیریت شرایط کنونی جلسه‌ای اضطراری در کاخ سفید برگزار کردند. بد نیست بدانید که گوگل پیش از برگزاری این نشست اعلام کرده بود که قریب به صد هزار نفر از کارمندانش را برای کمک به جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به دورکاری فرستاده است.

این مطلب را هم ببینید
ایا سامسونگ در گوشی های خود از تراشه دیمنسیتی 9000استفاده می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *