ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل DVD به MP4

آیا میخواهید فیلم یا آهنگ مورد نظر خود را از DVD تصویری استخراج کرده و آن را با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید؟ یا میخواهید با خارج کردن فایل ویدیویی از DVD امکان ویرایش آن را داشته باشید؟ کاربران می توانند با تبدیل DVD های خود آن ها را در سیستم های دیگر به سادگی اجرا نمایند. اگر می خواهید نحوه تبدیل DVD به MP4 را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

استفاده از نرم افزار Movavi Video Converter تبدیل DVD به MP4

به صفحه اصلی برنامه بروید و بر روی دکمه آبی رنگ بارگیری رایگان برای انتخاب سیستم عامل خود کلیک کنید. مطمئن شوید که سیستم عامل صحیح را انتخاب کنید. سپس نصب را بزنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. بسته به سیستم خود، ممکن است درخواستی مشاهده شود که به شما می‌گوید نسخه 64 بیتی نصب را بارگیری کنید. اگر سیستم 64 بیتی دارید ادامه دهید و این کار را انجام دهید. یک نصب کننده جدید بارگیری می شود و شما باید از دستورالعمل‌های روی صفحه پیروی کنید. پس از نصب، برنامه را راه اندازی کنید.

این مطلب را هم ببینید
با استفاده از این اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه از حواس پرتی جلوگیری کنید

پس از باز کردن این برنامه تبدیل فرمت فیلم DVD به MP4، روی دکمه Add media+ در بالای پنجره کلیک کنید. سپس گزینه Add DVD و بعد Open DVD را انتخاب کنید. در ادامه درایو مورد نظر خود را انتخاب کنید، به پوشه VIDEO_TS بروید و سپس گزینه Select folder را کلیک کنید.

برای مشاهده لیست فرمت‌های از پیش تنظیم شده که قابل تنظیم هستند، روی دکمه کنار Output Format در پایین پنجره کلیک کنید. گزینه MP4 را از فهرست قالب‌های موجود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بر روی گزینه Video در پایین صفحه خود کلیک کرده و سپس MP4 را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Save To کلیک کنید و مکان ذخیره فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس جهت شروع فرآیند تبدیل، روی دکمه Convert در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. سپس نرم افزار شروع به فرایند تبدیل می‌کند و بدین ترتیب عملیات تبدیل فرمت DVD به MP4 در ویندوز به اتمام می رسد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش قرار دادن ویدیو در پاورپوینت

در نظر داشته باشید عملیات تبدیل فرمت DVD به MP4 در اندروید نیز با ساختاری مشابه و با نرم افزارهای مختص این سیستم عامل در گوشی قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *