اخبار تکنولوژی

لغو کنفرانس ادوبی و مایکروسافت بخاطر کرونا

لغو کنفرانس ادوبی و مایکروسافت

شیوع کرونا وضعیت کسب و کار در جهان و البته ایران با تغییراتی جدی مواجه کرده است. این موضوع در تمامی کشورهایی که با این بحران مواجه شده اند به وضوح قابل مشاهده است. ابرقدرت های تکنولوژی نیز از این موضوع در امان نبوده و یکی پس از دیگر رویدادها و کنفرانس های خود را لغو می کنند. هنوز زمان زیادی از اعلام انصراف سونی از رویداد GDC 2020 و لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک نمی گذرد. اکنون نیز شاهد لغو کنفرانس ادوبی و مایکروسافت و همچنین گوگل بخاطر شیوع بیماری کرونا در جهان هستیم.

کرونا یاعث لغو کنفرانس ادوبی و مایکروسافت و گوگل شد

کمپانی گوگل، کنفرانس کلاد نکست (Cloud Next) که در آن بیشتر در رابطه با ویژگی‌های اداری و کسب و کار محور محصولات خود و همچنین اپلیکیشن‌های GSuit صحبت می‌کند را به صورت فیزیکی برگزار نخواهد کرد و به جای آن از روش‌های دیجیتالی بهره خواهد برد. سخنگوی این شرکت در این رابطه می‌گوید:

ما کلاد نکست ۲۰ را به پلتفرم آنلاین خود منتقل خواهیم کرد؛ اتصالی دیجیتالی که رایگان، آزاد و بین‌المللی خواهد بود. این کنفرانس به صورت زنده استریم می‌شود و در این بین، تایم‌های استراحت در نظر گرفته خواهد شد. همچنین آموزش تعاملی و جلسات پرسش و پاسخ از اعضای گوگل نیز در این رویداد وجود دارد.

گوگل هزینه‌های خرید بلیط و رزرو هتل را نیز به شرکت‌کنندگان پس خواهد داد و هزینه لغو بلیط هواپیما را نیز به آن‌ها عودت می‌دهد. در آخر نیز تمامی کاربران دعوتنامه دیجیتال را دریافت خواهند کرد. مایکروسافت نیز قصد دارد کنفرانس MVP Summit خود را به صورت دیجیتالی برگزار کند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرده باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG279QM

سخنگو ادوبی نیز می گوید:

ما بسیار متاسفیم که امسال نمی‌توانیم کنار یکدیگر باشیم و مجبوریم کنفرانس سامیت را به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار کنیم.

کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان بازی (GDC)، کنگره جهانی موبایل و احتمالا SXSW به دلیل همین ویروس کرونا لغو شده‌اند یا بزودی لغو خواهند شد. در این بین تنها اپل می‌ماند که باید دید آیا کنفرانس آخر ماه مارس خود را لغو می‌کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *