مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی و بررسی کیبورد K65 RGB Mini Corsair

بررسی کیبورد K65 RGB Mini Corsair

کیبورد یکی از مهمترین تجهیزات دنیای کامپیوتر محسوب می شود. اخیرا بعضی از شرکت‌ها اقدام به ساخت کیبورد‌هایی کرده‌اند که آن صفحه شماره از آن حذف شده است و آن‌ها را به کیبوردهای TKL تبدیل کرده‌اند. شرکت کورسیر هم این روند را پیش گرفته و با تولید کیبورد K65 RGB Mini Corsair وارد این بازی شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی کیبورد K65 RGB Mini Corsair بپردازیم.

بررسی کیبورد K65 RGB Mini Corsair

این صفحه کلید جدید به اندازه 60٪ حالت عادی یک کیبورد فضا می‌گیرد که قبلا هم در کیبوردهای Razer و ASUS دیده‌ایم. برای مثال ASUS ROG Falchion بیش از 65٪ فضای یک کیبورد معمولی را اشغال می‌کند و هنوز هم بسیار جمع و جور است. اگر شما قبلا با این کیبوردها رو به رو نشده‌اید باید بگوییم که این صفحه کلیدهای 60٪ ، ردیف کلید‌های F، پیکان‌های اختصاصی و کلیدهای پیمایش و صفحه شماره را ندارند اما دستیابی به این ویژگی‌ها از طریق کلید Fn قابل انجام است.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوتر یوگا AIO 7 لنوو رونمایی شد

نتیجه نهایی این طراحی کیبورد یک صفحه کلید جمع و جور است که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، برای کسانی است که ممکن است نیازی به استفاده از این کلیدها زیاد نداشته باشند هم مناسب است.

Corsair K65 RGB Mini دارای سوئیچ‌های خطی Cherry MX Speed ​​خواهد بود اما کاربران همچنان می‌توانند گزینه‌های سوئیچ دیگری مانند سوئیچ‌های Cherry MX Silent و Cherry MX Reds را نیز انتخاب کنند. این صفحه کلید دارای کلیدهایی با قابلیت RGB و PBT (برای هر کلید) است. این صفحه کلید از لحاظ ساختار صفحه کلیدهای 60٪ کاملاً استاندارد است و اگر هم قصد خرید این صفحه کلید‌ها را دارید باید 110 دلار پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *