آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش چند ترفند کاربردی برای عکاسی از کیف و کفش

عکاسی از کیف و کفش

عکاسی صنعتی کیف و کفش که جزئیات کاملی از این محصولات را نشان می دهد تاثیر مستقیم بروی فروش برندها دارند. در این نوع عکاسی نیاز است تا عکاس مهارت بالایی داشته باشد و بتواند جلوه خوبی از محصول برای کاربر ایجاد کند. در این بخش قصد داریم چند ترفند کاربردی برای عکاسی از کیف و کفش را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نکات مهم عکاسی از کیف و کفش

بکگراند سفید

کیف و کفش هایی که عکس هایشان با بک گراند سفید ثبت شده، بسیار منظم و شیک به نظر می رسند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از کیف و کفش هایتان عکس بگیرید تا در فروشگاه های آنلاین به فروش بگذارید، چنین رنگ پس زمینه ای را انتخاب کنید. این روش به شما امکان می دهد بدون اینکه از پس زمینه ، محیط ، مدل و سایر عوامل منحرف شوید ، روی کفش متمرکز شوید. تأثیر سایه ها و روشنایی مناسب را نیز فراموش نکنید.

این مطلب را هم ببینید
ISO در عکاسی به چه معناست؟

استفاده از مدل

در حقیقت ، وجود یک مدل در عکس های کیف و کفش باعث می شود تا این اثر عکس بیشتر شود و توجه بیشتری به خود جلب کند. در واقع به گونه ای باشد تا چیزی نتواند تمرکز بیننده را از سوژه اصلی دور کند. البته مدل هم باید تلاش کند تا ژست های مختلف را تست کند به گونه ای که کیف یا کفش در بهترین حالت خود به نظر برسد. چون برای خریداران مهم است که کیف و مخصوصا کفش هنگام پوشیدن چگونه به نظر می رسند.

زاویه های مختلف عکاسی

هر کس مایل است تا حد امکان جزئیات بیشتری از محصولی که قصد خرید آن را دارد، بداند. اگر دقت کنید بسیاری از صفحات کیف و کفش اینستاگرامی  یا حتی سایت های آنلاین فروش، عکس هایی می گذارند که محصول را از تمام زاوایا برای بیننده معرفی می کند، بنابراین همه می توانند رنگ، مدل، ارتفاع پاشنه کفش، طراحی محصول و … را مشاهده کنند. پس تا حد امکان عکس بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین‌های سونی در سال 2021

ویرایش تصاویر

به کمک یک نرم افزار گرافیکی خود تصاویر گرفته شده را ویرایش کنید. مرز محصول و پس زمینه را مشخص تر کنید. سایه های طبیعی ایجاد کنید. اگر جایی از عکس نیاز به برش داشت، سعی کنید طبیعی این کار را انجام دهید.

عکاسی 360 درجه

با توجه به اینکه این سبک، یک سبک جدید است و بسیار هم مفید می باشد. با این روش عکاسی هیچ جزئیات و زوایه ای از کیف یا کفش شما از قلم نخواهد افتاد. شما از هر زاویه ای محصول را می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *