مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های شناسایی آهنگ در اندروید

بهترین اپلیکیشن های شناسایی آهنگ در اندروید

تا به حال برایتان پیش آمده که آهنگی را برای اولین بار بشنوید و با وجود اینکه نام آهنگ و خواننده را نمی‌دانید بخواهید آن را دانلود کنید؟ شاید  فکر کنید این کار غیرممکن است اما بهتر است بدانید که اپلیکیشن هایی در این زمینه وجود دارند. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های شناسایی آهنگ در اندروید را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های شناسایی آهنگ در اندروید را بشناسید

Google app

روزهایی هستند که مدام یه آهنگ توی ذهنتان گیر می‌کند اما مهم نیست چقدر سعی کنید امکان ندارد که نامش را به خاطر بیاورید. درست در همین لحظه گوگل به داد شما خواهد رسید. اینبار هم گوگل با طراحی یک ابزار جدید به شما این امکان را می‌دهد که یک آهنگ را روی گوشی خود زمزمه کرده و یا بخوانید تا بلافاصله آن را برایتان پیدا کند.

  1. اپلیکیشن گوگل را روی گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  2. روی آیکون میکروفون موجود در قسمت سرچ بالای صفحه بروید.
  3. روی دکمه جستجوی آهنگ (Search a song) ضربه بزنید.
  4. حالا آهنگ مورد نظرتان را زمزمه کنید، سوت بزنید و یا بخوانید!
  5. و به همین راحتی نتایج تشخیص داده شده توسط گوگل را روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده کنید.
این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل عکس به PDF در چند روش مختلف

Shazam

Shazam یکی از اپلیکیشن‌های بسیار معروف و البته محبوب است که در حوزه شناسایی آهنگ فعالیت کرده و به راحتی می‌توانید در پلی استور گوگل آن را دانلود و روی گوشی هوشمندتان نصب کنید. شناسایی آهنگ با استفاده زا این برنامه به سادگی آب خوردن است و همچنین به دلیل رابط کاربری ساده و جذابی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا نتایج بدست آمده را برای دوستان خود در Facebook، Twitter، Whatsapp و سایر شبکه‌های اجتمای به اشتراک بگذارید.

بعد از این‌که این اپ آهنگ مورد نظر را برایتان پیدا کند، اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار، آلبوم و خواننده در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین بیوگرافی و آهنگ‌های معروف همان خواننده را برایتان به نمایش در می‌آورد.

SoundHound

SoundHound یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که از طریق زمزمه کردن و یا خواندن می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن سال‌ها قبل از اینکه گوگل ویژگی پیدا کردن آهنگ را در خود تعبیه کند ساخته شده بود. برای آغاز کار با SoundHound تنها کافیست روی دکمه نارنجی رنگ را لمس کنید تا این برنامه شروع به گوش دادن کند. این برنامه بسیار فوق‌العاده بوده و به راحتی متن آهنگ را هم برایتان استخراج خواهد کرد. برای گرفتن نتیجه بهتر به شما توصیه می‌کنیم تا حداقل به مدت 10 ثانیه آهنگ را زمزمه کرده و یا آن را بخوانید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های ویرایش عکس آنلاین توسط هوش مصنوعی

BeatFind

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی ک در حوزه تشخیص موسیقی فعالیت می‌کند، BeatFind است که به دلیل سرعت عملکرد بالا و دقت بسیار خوبی که دارد توجه کاربران را به خود جلب کرده است. بعد از اینکه برنامه آهنگ را تشخیص می‌دهد، کاربران می‌توانند با فشار دادن دکمه اول سمت راست در گوشه بالا، لیست کل آهنگ‌هایی که به همراه آهنگ مورد نظر در یک آلبوم قرار گرفته‌اند را مشاهده کنند. همچنین گروه‌های چتی در این برنامه تعبیه شده که به علاقه‌مندان موسیقی این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانند آخرین یافته‌های خود را در Spotify، Deezer یا YouTube با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *