مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل

بسیاری از ما درک بسیار خوبی از معانی کلمات زبان انگلیسی داریم. در واقع برای بهبود زبان انگلیسی خود بیشتر کلمه محور بوده‌ایم. با این حال گرامر با اینکه نقش کمتری در زبان انگلیسی دارد اما اگر به قدر کافی بر آن مسلط نباشید، قطعا دردسرساز خواهد شد. اپلیکیشن های مختلفی در این زمینه ارائه شده است. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل را بشناسید

Basic English Grammar

برنامه Grammar Basic English یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های یادگیری گرامر انگلیسی است. این برنامه دارای دروس مختلف و آزمون‌های متنوع برای یادگیری گرامر است. اپلیکیشن Grammar Basic English شامل بیش از 230 درس گرامر، بیش از 480 آزمون کوتاه و یک رابط کاربری ساده است. این برنامه همچنین بیش از 100 زبان دیگر را به همراه مترجم پشتیبانی می‌کند و با تبلیغات رایگان است؛ اما یک نسخه حرفه‌ای آن با قیمت 1.49 دلار در دسترس است.

English Grammar in Use

English Grammar in Use برنامه کاربردی دیگری برای یادگیری گرامر است که توسط استاد گرامر، ریموند مورفی (Raymond Murphy) طراحی شده است. این برنامه انواع فعالیت‌ها و درس‌های مربوط به گرامر زبان را ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل 145 نکته گرامری کاربردی و مهم است. نسخه رایگان برنامه English Grammar in Use تعداد نکات کمتری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید نکات گرامری کامل را از این برنامه خریداری کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل خاموش نشدن کامپیوتر

Grammarly

برنامه Grammarly یکی از جدیدترین برنامه‌های رایگان برای یادگیری گرامر انگلیسی است. این برنامه، اشکالات گرامری شما را به محض تایپ کردن، اصلاح و ویرایش می‌کند. به عنوان مثال مواردی مانند ویرگول، شکل صحیح فعل، غلط املایی و استفاده نادرست از کلمات مشابه (مانند استفاده از To به جای Too) را به شما آموزش می‌دهد و آن‌ها را در نوشته‌هایتان تصحیح می‌کند. همانطور که گفتیم، این برنامه نسبتا جدید و است و خالی از اشکال نیست؛ اما با این وجود یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های یادگیری گرامر است.

YouTube

اپلیکیشن YouTube نیز یک منبع عالی برای یادگیری موارد مرتبط با زبان انگلیسی، به خصوص گرامر است. این برنامه شامل آموزش مواردی چون نکات گرامری، نگارشی و مواردی از این قبیل است. برنامه YouTube دارای کانال‌های آموزشی با فیلم‌های مختلف است که تمرکز زیادی بر مواردی مانند نکات گرامری کاربردی، صحبت کردن، نوشتن و تلفظ کلمات دارند. سازمان آموزش آکادمی خان (Khan Academy) که به واسطه انتشار مطالب ریاضی و علمی مشهور است، در برنامه یوتیوب، 118 فیلم در زمینه دستور زبان دارد.

این مطلب را هم ببینید
ایجاد رمز عبورهای پیچیده با استفاده از این ابزارها

Udemy

برنامه Udemy یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری گرامر انگلیسی است. این برنامه انواع موضوعات مختلف از آشپزی تا فناوری، یادگیری زبان و تناسب اندام و بسیاری از موضوعات دیگر را در بر می‌گیرد. این اپلیکیشن دارای دروس آموزش گرامر است. شما می‌توانید دوره‌های آموزشی این برنامه را برای یادگیری گرامر خریداری کنید و فیلم‌های بسیاری را برای تقویت زبان خود تماشا کنید. برنامه Udemy دارای فیلم‌های متنوعی برای گرامر، تقویت واژگان انگلیسی، بهبود مهارت نوشتاری و موارد مشابه است که از نظر کیفیت، قیمت و مدت زمان متفاوت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *