مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

فناوری دیپ فیک در طی سالهای اخیر توانسته است در میان افراد بسیار محبوب شود. هرچند برخی معتقدند این فناوری نگرانی های زیادی را به همراه داشته است. چه طرفدار دیپ فیک باشید، چه از مخالفانش، به احتمال زیاد تا به امروز برای یکبار هم که شده آن را از طریق اپ‌ها امتحان کرده‌اید. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک را بشناسید

Reface

این اپ که با نام Doublicat هم شناخته می‌شود، یک برنامه پیشرفته برای تغییر چهره است. فناوری این اپ امکان قرار دادن تصویر سلفی شما روی یک چهره دیگر را فراهم می‌کند و نتایج کیفیت بالایی دارند. این برنامه صدها میلیون بار در گوگل پلی و پلی استور دانلود شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. با برنامه Doublicat یا REFACE می‌توانید چهره‌تان را با افراد مشهور یا شخصیت‌های فیلم‌ها جابه‌جا کنید. امکان تغییر چهره بطور زنده در این برنامه وجود دارد و می‌توانید نتیجه را به عنوان یک فایل ویدیویی یا گیف در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ضبط پاورپوینت و ساخت خروجی ویدیویی

FaceApp

FaceApp یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک است که طرفداران بی‌شماری دارد و صدها میلیون بار از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود شده است. با این برنامه می‌توانید ویدیوها و تصاویر را با هوش مصنوعی ویرایش کنید. در این برنامه به مجموعه‌ای از فیلترهای هوش مصنوعی، افکت‌ها و ابزارهای دیگر دسترسی دارد. FaceApp شامل ویرایشگر عکس و ویدیو می‌شود و مورد اول امکان تغییر رنگ و استایل مو، افزودن حجم مو، افکت‌ها، کنترل دما، اشباع و موارد بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. با ویرایشگر ویدیو می‌توانید به فیلم‌ها فیلتر اضافه کنید، آن‌ها را ویرایش کنید، استوری بگیرید، رنگ‌ها را اصلاح کنید و آن‌ها را برش دهید.

FaceSwap

با این برنامه می‌توانید بطور کاملا رایگان، چهره‌های درون تصاویر را عوض کنید. چنین کاری در تصاویر داخل دستگاه امکان‌پذیر است و رابط کاربری ساده‌ای هم دارد. این برنامه امکان تعویض حداکثر ۶ چهره در تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای کار با اپ FaceSwap می‌توانید از گالری دستگاه تصویر اضافه کنید یا اینکه با استفاده از دوربین، عکس جدید بگیرید. نتیجه نهایی را می‌توانید درون دستگاه ذخیره کنید یا اینکه در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم ببینید
ارائه 100گیگ اینترنت رایگان تا پایان سال به دستور وزیر ارتباطات

MyHeritage

MyHeritage یک اپ مبتنی بر هوش مصنوعی است که قابلیت‌های جذابی در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه که با قابلیت DeepNostalgia جان تازه‌ای به مردگان می‌دهد. این قابلیت اپ MyHeritage با اسکن چهره افراد در تصاویر سیاه و سفید، چشم و دهان و سایر اعضای چهره را متحرک می‌کند و می‌توانید اجداد و درگذشتگان خود را در حال حرکت ببینید. در کنار چنین ویژگی، در این برنامه می‌توانید شجره‌نامه خانوادگی بسازید یا اینکه به کمک هوش مصنوعی بستگان خود را شناسایی کنید. ضمنا این اپ روتوش تصاویر قدیمی را هم برایتان ممکن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *