اخبار تکنولوژی

هدست Kraken V3 X ریزر معرفی شد

هدست Kraken V3 X ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. هدست Kraken V3 X ریزر محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از وزن سبک تری در مقایسه با سایر مدل ها برخوردار است.

هدست Kraken V3 X ریزر

این هدست یک تجربه بازی همه‌جانبه را در اختیار طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد. یکی از مواردی که در طی استفاده باعث ناراحتی بسیاری از کاربران می‌شود وزن هدست‌ها است. با وزنی معادل ۲۸۵ گرم، این هدست در مقایسه با سایر هدست‌ها وزن بسیار کمتری دارد و با پوشش پارچه و فوم خود باعث ایجاد صدای با کیفیتی می‌شود که کاربران در تمام طول روز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون ردمی buds 3 pro مقرون به صرفه و قابل اطمینان

هدست جدید ریزر با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های ریزر طراحی شده و با پشتیبانی از درایورهای صوتی ۴۰ میلیمتری TriForce، قابلیت صدای فراگیر Surround 7.1 و میکروفون HyperClear Cardioid حس فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کنندگان به وجود می‌آورد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هدست قابلیت صوتی آن است که برای مدت طولانی، تجربه بازی بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

باید به این نکته اشاره کرد که  Kraken V3 X از قابلیت اتصال بی‌سیم بهره نمی‌برد و از طریق اتصال USB به رایانه‌های شخصی یا پلی‌استیشن متصل خواهد شد. همچنین این هدست در حال حاضر با کنسول‌های ایکس‌باکس سازگاری ندارد.

ریزر پیش از این هدست‌های ارزان قیمت و با کیفیت بسیار زیادی را برای طرفداران بازی‌های ویدیویی عرضه کرده و Kraken V3 X جز آخرین محصولات معرفی شده توسط آن‌ها است. طراحی این هدست نیز زیبایی چشمگیر خود را دارد و برای اولین بار از نور ال‌ای‌دی‌ Chroma RGB که میلیون‌ها رنگ را با نمای بسیار چشمگیر تشکیل می‌دهد، استفاده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
داغ ترین ترندهای گوگل در 2021

این محصول در حال حاضر از طریق وب‌سایت ریزر و همچنین برخی خرده‌فروشان منتخب با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *