بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازیهای رکوردی برای پلتفرم های مختلف

بهترین بازیهای رکوردی

صنعت بازیهای ویدیویی دیگر مثل گذشته نیست؛ چرا که علاوه بر جنبه سرگرمی، برای شرکت کنندگان و اسپانسرها درآمد به همراه دارد. شرکت تحقیقاتی Newzoo تخمین زده بود که ورزش‌های الکترونیک تا سال 2022 حدود 1.79 میلیارد دلار سالانه درآمد کسب خواهند کرد که البته این رقم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تحت تاثیر شدیدی قرار گرفت. اگر می خواهید بهترین بازیهای رکوردی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازیهای رکوردی را بشناسید

Fortnite

شما در این بازی به همراه چندین بازیکن دیگر کار را آغاز می‌کنید و در نهایت کسی که بتواند سایر بازیکن‌ها را از بین ببرد و خودش زنده بماند برنده بازی خواهد بود. در هر مسابقه فورت نایت 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند تا سلاح‌های جدید، نارنجک و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند.

این مطلب را هم ببینید
سایز مانیتور مناسب برای گیمرها کدام است؟

Rainbow Six Siege

یک بازی رکوردی سخت در سبک شوتر اول شخص که در آن بازیکنان باید در دو تیم 4 نفره، به مقابله با یکدیگر بپردازند. هر شخصیت در بازی، ملیت، تخصص، گجت و سلاح‌های خاص خود را دارد. هر تیم باید با هوشمندی خود، بهترین اشخاص را که با بقیه تعامل دارد را انتخاب کند تا تعادل بازی با حریف برقرار شود که شکست نخورند و پیروز مسابقه باشند.

World of Warcraft

یک بازی آنلاین چند نفره بسیار فانتزی که به طور مداوم خود را احیا می‌کند و اخیراً حال و هوای بازی را مانند گذشته کرده تا بدین طریق گیمرهای قدیمی را هم دوباره به این مجموعه برگرداند. WoW همچنان دارای یک جامعه پر رونق است؛ حتی اگر تعداد کل بازیکنان گاهی اوقات کم و زیاد شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های داستان محور در سال 2020

Counter-Strike: Global Offensive

این بازی با داشتن پشتیبانی قوی از سمت عناوین قوی شوتر اول شخص مانند Counter-Strike و Counter-Strike: Source، برای اولین بار در سال 2012 رونمایی شد. پس از گذشت سال‌ها، این بازی پر سرعت PC هنوز هم در برابر بیشتر عناوین مدرن، قد علم کرده که بخشی از آن به دلیل هسته اصیل گیم پلی و جامعه فعال آن است که هنوز به انجام بازی می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *