بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی ترسناک Abandoned برای PS5 معرفی شد

بازی ترسناک Abandoned برای PS5

«بلو باکس گیم» (Blue Box Game) یک استودیو تازه کار است که به تازگی از اولین بازی خود یعنی Abandoned رونمایی کرده است. این بازی در سبک ترسناک اول شخص است و قرار است در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۱ به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شود. بازی ترسناک Abandoned برای PS5 انتخاب خوبی برای آن دسته از گیمرهاست که به بازی های ترسناک و هیجان انگیز علاقمندند.

بازی ترسناک Abandoned برای PS5

بازی رها شده شباهت زیادی به جدیدترین قسمت رزیدنت اویل دارد. این بازی اول شخص است و حس‌وحالی ترسناک دارد. البته به گفته‌ی سازندگان این بازی،‌ بازی رها شده توجه زیادی به عناصر ترسناک دارد و در آن قرار نیست خبری از تیراندازی ممتد و صحنه‌های اکشن باشد. توسعه‌دهندگان در مورد داستان این بازی توضیح چندان قابل‌توجهی نداده‌اند. در این بازی همانند عادی‌ترین آثار این چنینی، شخصیت اصلی ربوده شده و در یک جنگل تاریک و وحشی رها می‌شود و وظیفه دارد تا راز‌های منطقه را کشف کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه فعال کردن Game Mode در ویندوز 10

توسعه‌دهندگان این بازی در پست مرتبط با آن اعلام کرده‌اند که واقع‌گرایی در بازی رها شده اولویت بالایی دارد. برای مثال در این بازی، همانند دنیای واقعی استفاده از اسلحه و تیراندازی سرعت پایینی دارد و وارد شدن استرس به شخصیت این بازی حتی شرایط را بدتر می‌کند. مثل بسیاری از بازی‌های دیگری که برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شوند این بازی نیز از قابلیت‌هایی کنترل دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی کنسول پلی‌استیشن ۵ پشتیبانی می‌کند. سازندگان این بازی قول داده‌اند که حسابی از قدرت کنسول پلی‌استیشن ۵ استفاده کنند و تجربه‌ای با وضوح تصویر ۴K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه ارایه دهند. البته چیزی که از گرافیک این بازی در تیزر منتشر شده می‌بینیم چندان جذب کننده نیست.

در کنار معرفی این بازی، بحث داغی در اینترنت شکل گرفت که به دنبال آن حتی سازندگان بازی هم واکنش نشان دادند. برخی از گیمر‌ها شایعه راه انداختند که بازی رها شده پروژه‌ی مخفی جدید هیدیو کوجیما است. هیدیو کوجیما را با بازی در آوردن‌های روانی عجیب و غریب سر معرفی کردن هر بازی جدید می‌شناسیم. معرفی یک بازی از یک استودیوی بی‌نام و نشان حسابی گیمرها را کنجکاو کرد و به دلیل اول شخص بودن این بازی همانند PT (دمو قابل‌بازی سایلنت هیلز) بسیاری از طرفداران، بازی رها شده را با کوجیما گره زدند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی روبلاکس (Roblox)

مدتی قابل‌توجهی است که از عرضه‌ی دث استرندینگ، بازی قبلی هیدیو کوجیما می‌گذرد و به این دلیل امروز و فردا است که بازی در آوردن‌های کوجیما شروع شوند. بازی رها شده قرار است در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۱ به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شود. سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که به زودی یک تریلر گیم‌پلی از این بازی منتشر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *